نتایج قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 2021 ؛‌ مسی و رئال به هم رسیدند

نتایج قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 2021 را در این مطلب به شما ارائه می‌کنیم. قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی دقایقی پیش در مقر یوفا در سوئیس انجام شد.

از صبح امروز چشم ها به نیون سوئیس دوخته شده بود. جایی که از ساعت 14:30 به وقت تهران قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد. با توجه به نحوه قرارگیری تیم ها در رتبه های اول و دوم گروه هایشان، احتمال تقابل تیم های بزرگ در این مرحله و برگزاری دیدارهای فوق العاده مهم بسیار زیاد بود. اما حالا شاید تنها 3 دیدار مهم را شاهد باشیم. برای بررسی نتیجه قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا 2021 با ما باشید.

نتایج قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 2021

چهره 16 تیم راه یافته به این مرحله مشخص شده است و هر 4 نماینده انگلیس راهی این مرحله شده اند و آنها تنها کشوری هستند که این تعداد تیم در این دور دارند. اسپانیایی ها نیز با 3 تیم دومین کشور پرسهمیه محسوب می شوند و ایتالیا در کنار فرانسه و پرتغال با 2 تیم، در رده بعدی قرار دارند.

منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، لیل و یوونتوس 8 تیمی هستند که به عنوان تیم اول راهی این مرحله از رقابت ها شده اند و پاریس سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ، اینترمیلان، بنفیکا، ویارئال، سالزبورگ و چلسی نیز تیم های دوم صعود کننده محسوب می شوند. اما نتیجه قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا 2021 را در ادامه ببییند. تاریخ برگزاری دور رفت 27 و 28 بهمن و 4 و 5 اسفند و تاریخ برگزاری دور برگشت 18 و 19 اسفند و 25 و 26 اسفند خواهد بود:

سالزبورگ – بایرن‌مونیخ

اسپورتینگ لیسبون- منچسترسیتی

 بنفیکا – آژاکس

چلسی – لیل

اتلتیکومادرید – منچستریونایتد

ویارئال – یوونتوس

اینتر – لیورپول

پاری سن ژرمن – رئال مادرید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نتایج قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *