پخش زنده رم اسپزیا 22 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده رم اسپزیا 22 آذر 1400 را در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین بازی‌های هفته هفدهم سری آ از ساعت 23:15 امشب در المپیک رم به مصاف هم می‌روند.

شاگردان ژوزه مورینیو برای بازگشت به روند خوب خود نیاز به کسب هر سه امتیاز این بازی دارند. رم رده هشتمی امروز میزبان اسپزیای رده هفدهمی است. این تیم تنها 3 پیروزی داشته و 10 شکست تجربه کرده تا اوضاع خوبی نداشته باشد. پخش زنده فوتبال رم اسپزیا 22 آذر را در اسپورتیم ببینید.

پخش زنده رم اسپزیا 22 آذر

رم رده هشتمی 25 امتیاز حاصل از 8 پیروزی و 1 تساوی داشته است. این تیم 7 شکست نیز تا اینجای کار تجربه کرده و اوضاع خیلی خوبی ندارد. البته رم در لیگ کنفرانس اروپا در صعود از گروه خود و صدرنشینی موفق عمل کرد. مورینیو در این بازی شماری از مهمترین بازیکنان خود نظیر پلگرینی، مانچینی،‌ الشعراوی و زانیولو را در دسترس ندارد.

رم در 5 بازی آخر خود 2 شکست و 3 پیروزی داشته است. اسپزیا هم 3 شکست، 1 تساوی و تنها 1 پیروزی. دو تیم رم و اسپزیا پیش از این 4 بار رویارو شده‌اند که 2 پیروزی برای اسپزیا و 1 پیروزی برای رم ثبت شده است. برای پخش زنده فوتبال رم اسپزیا 22 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی رم و اسپزیا 22 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده رم اسپزیا 22 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *