دانلود آهنگ جدید دیجی اسنیک و لیسا به نام SG

دانلود آهنگ جدید دیجی اسنیک و لیسا به نام SG در این نوشتار به شما ارائه می‌شود. این محصول آهنگی ترکیبی انگلیسی و اسپانیایی است که دیروز 22 اکتبر منتشر شد.

این آهنگ که در روز پایانی ماه مهر 1400 منتشر شده است در مدت کوتاهی به یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌های مدت اخیر بدل شده است. دی جی اسنیک (DJ Snake) با نام کامل ویلیام سامی ایتین گریگاسین متولد 13 ژوئن 1968 است که یک دی جی و تهیه کننده موسیقی اهل فرانسه است. برای دانلود آهنگ SG از لیسا و دیجی اسنیک در ادامه ما را همراهی کنید.

دانلود آهنگ جدید دیجی اسنیک و لیسا به نام SG

او یکبار نامزد دریافت جایزه گرمی شده است و اولین بار با تک آهنگ‌های ماشین پرنده و برای چی کم کنم در سال 2013 پا به عرصه فعالیت بین‌المللی نهاد. ماشین پرنده حاصل همکاری او با دوست فرانسوی خودش آلسیا بود.

در ژوئن 2013 نیز دیپلو برای اجرای میکس زنده در برنامه رادیویی دیپلو و دوستان از دی جی اسنیک دعوت به عمل آورد. برنامه‌ای که از بی بی سی رادیو 1 پخش شد.

دانلود آهنگ جدید دیجی اسنیک و لیسا به نام SG

لیسا که با نام اصلی لالیسا مانویان شناخته می‌شود متولد 27 مارس 1997 است. او یک رپر،‌ رقصنده و خواننده تایلندی است که در کره جنوبی فعال است. او در سال 2016 به عنوان یک عضو گروه بک پینک و تحت نظارت وای جی اینترتیمنت وارد جهان حرفه‌ای موسیقی شد. او از سال 2011 در این کمپانی کارآموز بوده است. برای دانلود آهنگ SG از لیسا و دیجی اسنیک از لینک زیر استفاده کنید:

دانلود آهنگ جدید لیسا و دی جی اسنیک از کانال اویتالایف تلگرام 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود آهنگ جدید دیجی اسنیک و لیسا به نام SG چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *