دانلود آهنگ رخ به رخ کاوه آفاق [+متن آهنگ]

دانلود آهنگ رخ به رخ کاوه آفاق را در این نوشتار به شما ارائه می‌کنیم. علاوه بر این در این نوشتار به متن آهنگ و البته جزئیاتی از زندگی خواننده دسترسی دارید.

کاوه آفاق متولد 12 اردیبهشت 1362 در تهران است. او یک خواننده راک به زبان فارسی و انگلیسی است که در ترانه‌سرایی، آهنگسازی، نقاشی و بازیگری نیز فعال است. او همچنین یک تنظیم‌کننده و نوازنده گیتار الکتریکی برجسته محسوب می‌شود.

او که از کودکی به نواختن گیتار کلاسیک مشغول بوده است از 15 سالگی کار با گیتار الکتریک را نیز تجربه کرد. از همان زمان آقای آفاق به موسیقی راک علاقه‌مند شد و از 17 سالگی به آهنگسازی و ترانه‌سرایی پرداخت. او فارغ‌التحصیل رشته‌های معماری و علوم اجتماعی است. برای دانلود آهنگ کاوه آفاق به نام رخ به رخ با ما باشید.

دانلود آهنگ رخ به رخ کاوه آفاق [+متن آهنگ]

اولین گروهی که آقای آفاق تاسیس کرد گروه پارت بود و با آن اولین اجرای زنده موسیقی خود را در سن 18 سالگی تجربه کرد. این اجرا در دانشگاه خیام صورت گرفت. سپس در گروهی به نام کاویان در سال 1383 چند اجرا و کنسرت داشت.  آقای آفاق در سال 1383 گروه راک ایرانی د ویز (The Ways) را بنیانگذاری کرد و در سال 1390 بعد از حواشی و جنجال‌های فراوان از این گروه جدا شد. اخیرا تک آهنگ جدیدی از آقای آفاق با نام رخ به رخ منتشر شده است. در ادامه متن این آهنگ را ببینید.

متن آهنگ رخ به رخ کاوه آفاق

این حال من احوال من تقدیر من تقصیر توست
من با خودم در آینه حرفی زدم حرفی درست
گفتم که ای وای از دست من از بس که غم اطراف من
پس خط زدم تصویرمو طرحی که نوست
رخ به رخ با من بشو پنهان ز من نشو
رخ به رخ با من بشو درگیر غم نشو

این فال من افعال من تقویم من تقدیم توست
من با توام ای آینه تصمیم من تصمیم توست
چون همچنان هر لحظه ام هر لفظ من افکار توست
پس من توام از من نترس اسرارتو ازم بپرس
رخ به رخ با من بشو پنهان ز من نشو
رخ به رخ با من بشو درگیر غم نشو

این حال من احوال من تقدیر من تقصیر توست من با خودم در آینه حرفی زدم حرفی درست

لینک دانلود آهنگ کاوه آفاق به نام رخ به رخ از کانال تلگرام

دانلود آهنگ رخ به رخ کاوه آفاق [+متن آهنگ]
دانلود آهنگ رخ به رخ کاوه آفاق

جوایز و زندگی حرفه‌ای کاوه آفاق

کاوه آفاق به عنوان یک خواننده محبوب در دوران فعالیت حرفه‌ای خود جوایزی نیز برده است. او جایزه دوم جشنواره جهانی موسیقی زیرزمینی را در سال 2010 دریافت کرده و همچنین عنوان بهترین اجرای زنده بخش موسیقی روز در پنجمین دوره جشنواره مقاومت در سال 1392 را در کارنامه خود دارد.

او همچنین به عنوان یک هنرمند چندوجهی تحربه بازیگری و نقاشی را نیز دارد. او اولین تجربه بازیگری خود را در 6 سالگی با بازی در فیلم پیامبری با 12 درهم آغاز کرد. بعدها در فیلم سینمایی لامینوز ساخته داریوش مهرجویی حاضر شد.

اویتالایف در زمینه تئاتر نیز اخیرا در نمایش راه پله به نویسندگی و کارگردانی سپیده میرحسینی و با بازی بهاره رهنما حضور داشت. سریال سارق روح و تئاترهای درخت بلوط،‌ خاکستری و مجموعه تلویزیونی خانه امن از دیگر فعالیت‌های هنری آقای آفاق است.

دز زمینه نقاشی آقای آفاق متاثر از جو خانوادگی و پیرامونی خود در دوره دانشگاه همواره فعال بوده و چند نمایشگاه نیز برپا کرده که از آن جمله باید به نمایشگاه‌های سمفونی صلح، رنگی برای تمام فصول و یک در میلیون اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود آهنگ رخ به رخ کاوه آفاق چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *