عکس جنجالی احمد عابدزاده حسن یزدانی و بازپرس پرونده تلگرام

عکس جنجالی احمد عابدزاده حسن یزدانی و بازپرس پرونده تلگرام در اینترنت دست به دست می‌شود. عکسی که در استوری دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایران منتشر شده بود.

احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان نامدار ایرانی در استوری اینستاگرامش تصویری منتشر کرده که گروهی از ورزشکاران از جمله حسن یزدانی، قهرمان کشتی را سر میزی نشان می‌دهد. یکی از افراد حاضر نیز آقای بیژن قاسم‌زاده، بازپرس پرونده تلگرام است. این موضوع به بحث‌هایی در فضای مجازی دامن زده است.

عکسی از بیژن قاسم زاده قاضی دستور دهنده فیلترینگ تلگرام با چند ورزشکار سرشناس از جمله احمدرضا عابدزاده و حسن یزدانی در فضای مجازی منتشر شده است. این تصویر را عابدزاده در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.

در ادامه این خبر همراه باشید تا آن را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

عکس جنجالی احمد عابدزاده حسن یزدانی و بازپرس پرونده تلگرام

حسن یزدانی گویا در یک جمع خصوصی در کنار احمدرضا عابدزاده و آقای قاسم‌زاده حضور داشته‌ است. شهرآرانیوز نوشته است: «بیژن قاسم زاده به انفصال ابد از خدمات دولتی، ۱۰ سال حبس تعزیری و ضبط مال ناشی از ارتشاء و پرداخت جزای نقدی معادل وجه مأخوذه به نفع دولت و انفصال موقت از خدمات دولتی به مدت سه سال و تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری محکوم شده است.» این ماجرا جضور آقای قاسم زاده در این تصویر را پرسش‌برانگیز کرده است.

حسن یزدانی، کشتی‌گیر محبوب و مطرح ایرانی، اخیرا در رقابت‌های جهانی نروژ قهرمان شد و همچنین مدال نقره المپیک توکیو را به دست آورد. تصویر استوری آقای عابدزاده را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

عکس جنجالی احمد عابدزاده حسن یزدانی و بازپرس پرونده تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص عکس جنجالی احمد عابدزاده حسن یزدانی و بازپرس پرونده تلگرام چیست؟ در کامنت‌های اسپورتیم بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *