پخش زنده سپاهان تراکتور 28 آبان [+ ترکیب و ساعت بازی]

پخش زنده سپاهان تراکتور 28 آبان را در اسپورتیم ببینید. دو تیم در مهمترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر ایران از ساعت 18 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روند.

تیم قبراق و سرحال محرم نویدکیا در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر باید از غول تبریزی فوتبال ایران که این روزها حال خوشی ندارد در نقش جهان میزبانی کند. این بی تردید مهمترین بازی هفته پنجم است که برای هر دو تیم حائز اهمیت شایانی است. برای پخش زنده فوتبال سپاهان تراکتور 28 آبان 1400 با ما همراه باشید.

پخش زنده سپاهان تراکتور 28 آبان

سپاهان جذاب محرم نویدکیا بعد از سه برد پیاپی در مقابل تیم‌های مس رفسنجان با نتیجه 2 بر 0،‌ نفت مسجد سلیمان با نتیجه 3 بر 0 و هوادار با نتیجه 1 بر 0،‌ در هفته چهارم و در دربی اصفهان در کمال تعجب از ذوب‌آهنی شکست خورد که عملکرد خیلی درخشانی در لیگ بیست و یکم نداشته است. حالا شاگردان نویدکیا با 9 امتیاز از 4 بازی پایین‌تر از استقلال و پیکان 10 امتیازی در رده سوم جدول جای گرفته‌اند.

تراکتور اما لیگ بیست و یکم را با فیروز کریمی آغاز کرد. کسی که تراکتور بحران زده فصل پیش را به رتبه چهارم رساند. حاصل تلاش او در 4 هفته ابتدایی لیگ جدید اما به ترتیب شکست 4 بر 1 تحقیر آمیز مقابل گل گهر، شکست مقابل استقلال و شکست مقابل پیکان بود. تراکتور کریمی تنها در هفته دوم موفق به پیروزی 3 بر 0 مقابل صنعت نفت آبادان شد. کریمی اما این روزها برکنار شده و زونیمیر سولدو سرمربی جدید تراکتور است. یک مربی کروات باسابقه و شناخته شده. برای پخش زنده فوتبال سپاهان تراکتور 28 آبان از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی سپاهان و تراکتور 29 آبان

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده سپاهان تراکتور 28 آبان چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *