پخش زنده استقلال نساجی 28 آبان [+ ترکیب و ساعت بازی]

پخش زنده استقلال نساجی 28 آبان 1400 را در اسپورتیم با ما ببینید. دو تیم در ورزشگاه آزادی به میزبانی استقلال و از ساعت 18:00 به مصاف هم می‌روند.

شاگردان فرهاد مجیدی به عنوان صدرنشین لیگ برتر با 10 امتیاز امروز از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران تیم خوب و یکدست لیگ بیست و یکم هستند. برای پخش زنده فوتبال استقلال نساجی 28 آبان با ما باشید.

پخش زنده استقلال نساجی 28 آبان

شاگردان فرهاد مجیدی بعد از سه پیروزی مقابل هوادار،‌ ذوب‌آهن و تراکتورسازی در هفته چهارم با نتیجه تساوی 1 بر 1 در شیراز مقابل فجر سپاسی متوقف شدند. اما با این وجود و با توجه به شکست سپاهان در دربی اصفهان،‌ صدرنشین باقی ماندند.

نساجی اما ک امسال تیم منظم و با برنامه‌ای نشان می‌دهد در هفته اول با یک گل فجرسپاسی را شکست داد. سپس به ترتیب از پرسپولیس شکست خورد، مقابل گل گهر متوقف شد و بازی را به صنعت نفت واگذار کرد تا حالا با 4 امتیاز در رده یازدهم جدول باشد.

دو تیم تا پیش از این بازی 7 بار باهم روبرو شده‌اند که حاصل آن 5 برد برای استقلال و 2 تساوی بوده است. نساجی تا امروز موفق به شکست استقلال نشده است. برای پخش زنده فوتبال استقلال نساجی 28 آبان از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی استقلال و نساجی 28 آبان

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده استقلال نساجی 28 آبان چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *