پخش زنده پرسپولیس مس رفسنجان 28 آبان [+ ترکیب و ساعت بازی]

پخش زنده پرسپولیس مس رفسنجان 28 آبان 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 16:00 به مصاف هم می‌روند.

قهرمان 5 دوره پیشین لیگ برتر خلیج فارس این روزها با جدایی ستارگانش اوضاع خیلی خوبی ندارد. پرسپولیس بعد از دو پیروزی خوب مقابل فولاد خوزستان و نساجی مازندران، به آلومینیوم اراک باخت و مقابل گل گهر سیرجان متوقف شد تا با 7 امتیاز در رده ششم جدول باشد. اما برای پخش زنده فوتبال پرسپولیس مس رفسنجان 28 آبان با ما باشید.

پخش زنده پرسپولیس مس رفسنجان 28 آبان

مس رفسنجان، شگفتی‌ساز لیگ بیستم هم اوضاع جالبی ندارد. آن‌ها پس از شکست هفته اول مقابل سپاهان، در هفته دوم یک سه امتیاز به لطف بازی نکردن پدیده دریافت کردند. حاصل هفته سوم و چهارم برای رفسنجانی‌ها نیز یک شکست مقابل فولاد خوزستان و تساوی برابر آلومینیوم بود.

دو تیم پیش از این دوبار رودرروی هم قرار گرفته‌اند که هر دوبار بازی برتری پرسپولیس پایان یافته است. باید دید آیا اضافه شدن احتمالی تاجیک‌ها یعنی وحدت هنانوف و منوچهر صفروف به ترکیب پرسپولیس تغییری به نفع سرخپوشان را سبب می‌شود. برای پخش زنده فوتبال پرسپولیس مس رفسنجان از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی پرسپولیس و مس رفسنجان 28 آبان

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده پرسپولیس مس رفسنجان 28 آبان چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *