بیوگرافی وحدت هنانوف بازیکن خارجی جدید پرسپولیس

بیوگرافی وحدت هنانوف بازیکن خارجی جدید پرسپولیس را در این نوشتار بررسی خواهیم کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره عملکرد این بازیکن با ما باشید.

باشگاه پرسپولیس در سالیان اخیر انقدر عملکرد درخشانی داشته که بسیاری از ستارگان آن توسط تیم‌های عربی یا برخی رقبای داخلی جذب شده ‌اند. از محمد نادری و شهریار مغانلو که به ترتیب به استقلال و سپاهان رفتند تا ستارگانی چون شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی و بشار رسن.

فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا اما بستری بود که درخشش پرسپولیسی‌ها موجبات رفتن بسیاری از آن‌ها را فراهم کرد. مغانلو مهاجم موثر پرسپولیس که درواقع بازیکن قرضی سانتاکلارا پرتغال بود با تصمیم این باشگاه به سپاهان رفت. از سوی دیگر کنعانی‌زادگان و نوراللهی به عنوان دو تن از مهمترین بازیکنان پرسپولیس در بخش عقب زمین از این تیم جدا شدند تا پرسپولیس با معضلات مهمی در بخش دفاعی و میانه میدان مواجه شود. نبود مغانلو و یک آل کثیر دور از دوران اوج نیز نگرانی‌ها دربار این تیم را افزایش داد.

نگرانی‌های به حقی که در هفته سوم و چهارم لیگ برتر خود را نشان داد. پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل فولاد و نساجی، در هفته سوم مانند فصل گذشته در اراک به آلومینیوم خطیبی باخت و در هفته چهارم در تهران مقابل گل گهر امیر قلعه نویی متوقف شد تا اوضاع برای سرخ‌پوشان پیچیده شود.

بیوگرافی وحدت هنانوف بازیکن خارجی جدید پرسپولیس

بیوگرافی وحدت هنانوف بازیکن خارجی جدید پرسپولیس
تیم سابق وحدت هنانوف / مبلغ قرارداد وحدت هنانوف / اینستاگرام وحدت هنانوف

این اوضاع سبب شد تا پرسپولیس که در نقل و انتقالات نیز عملکرد خیلی جذابی نداشت به فکر جذب بازیکنان جدیدی برای رفع خلاهای موجود بیفتد. یحیی به جای جستجوی تیم‌های رده دومی اروپایی و در شرایطی که از بازیکنان داخلی ناامید بود رو به سوی شرق و تاجیکستان کرد!

او به خاطر داشت که در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در مصاف با استقلال تاجیکستان روز سختی داشت. دو بازیکن این تیم از همان زمان نظر یحیی را جلب کردند. بازیکنانی که نقش موثری در صدرنشینی و صعود استقلال از گروه خود بالاتر از الهلال داشتند و در دو بازی رفت و برگشت با الهلال نیز درخشان ظاهر شده بودند.

یکی از این دو وحدت هنانوف یا حنانوف بود و دیگر منوچهر صفروف. از آنجا که چندی پیش به بیوگرافی منوچهر صفروف پرداختیم این نوشتار را به بیوگرافی وحدت هنانوف اختصاص دادیم.

بیوگرافی وحدت هنانوف

بیوگرافی وحدت هنانوف بازیکن خارجی جدید پرسپولیس
تیم سابق وحدت هنانوف / مبلغ قرارداد وحدت هنانوف / اینستاگرام وحدت هنانوف

هنانوف متولد 25 ژوئیه 2000 در شهر حصار تاجیکستان است. او که اخیرا توسط پرسپولیس جذب شده است تا پیش از این برای مهمترین تیم تاجیکستان یعنی استقلال دوشنبه بازی می‌کرد. او سابقه بازی برای تیم برقچی و پامیر دوشنبه را نیز دارد.

او اولین بازی ملی رسمی خود برای تیم ملی تاجیکستان را در 16 دسامبر 2018 انجام داد و تا امروز 10 بار برای تیم ملی کشورش ب میدان رفته است. او حالا 21 سال س دارد و با سابقه بازی برای تیم های برقچی، زسکا پامیر و استقلال تاجیکستان به پرسپولیس آمده است. عملکرد او در استقلال تاجیکستان جالب توجه است. او در 31 بازی 5 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

توانایی مهم وحدت هنانوف قدرت بالای شوتزنی اوست به طوری که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. او سابقه قهرمانی در لیگ برتر تاجیکستان و جام حذفی این کشور را با باشگاه استقلال تاجیکستان دارد.

بیوگرافی وحدت هنانوف بازیکن خارجی جدید پرسپولیس
تیم سابق وحدت هنانوف / مبلغ قرارداد وحدت هنانوف / اینستاگرام وحدت هنانوف

نکته جالبی که درباره قرارداد این دو بازیکن خارجی جدید پرسپولیس منتشر شده است اینکه مجموع قرارداد دو بازیکن به 200 هزار دلار هم نمی‌رسد حال آنکه هر دو از استعدادهای جوان و آینده‌دار فوتبال تاجیکستان به شمار می روند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ بیوگرافی وحدت هنانوف چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *