فیلم گل های شهاب زاهدی امروز 16 آبان 1400

فیلم گل های شهاب زاهدی امروز 16 آبان 1400 را در این نوشتار ببینید. شهاب دیروز در جریان بازی زویا با ورس ریون موفق به ثبت سه گل شد و نمایش شگفت‌انگیزی داشت.

در چارچوب بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر اوکراین تیم فوتبال زوریا لوهانسک که شهاب زاهدی و الهیار صیادمنش را در ترکیب داشت از ساعت 18:30 به مصاف ورس ریون رده هفتمی رفت.

نیمه اول بازی هیجان و اتفاق خاصی نداشت اما نیمه دوم طوفانی برای زوریا لوهانسک و فوتبالدوستان ایرانی آبستن 3 گل بود که نقش اول آن ایرانی‌ها بودند. در این بازی شاهد هتریک زاهدی برای زوریا بودیم که ویدیوی آن را در ادامه به شما ارائه می‌کنیم.

فیلم گل های شهاب زاهدی امروز 16 آبان 1400

فیلم گل های شهاب زاهدی امروز 16 آبان 1400
گل های شهاب زاهدی دیشب 16 آبان / هتریک شهاب زاهدی 16 آبان / هتریک شهاب زاهدی 16 آبان

شهاب زاهدی در 4 بازی اخیر خود دو پاس گل ثبت کرده بود و دو گل نیز در چارچوب جام حذفی برای زوریا به ثبت سانده بود. او همچنین در چارچوب بازی این تیم در مقابل زسکا صوفیه در لیگ کنفرانس اروپا یک گل زد و یک پاس گل دیدنی ارسال کرد. اما این شهاب سیری ناپذیر شب گذشته نمایش درخشانی داشت.

او در دقیقه 47 ابتدا توپ ارسالی زیبای الهیار صیادمنش را که به محوطه 6 قدم رسیده بود با یک جای گیری مناسب سر ضر و با بغل پای چپ به گل اول زوریا بدل کرد.

ورس ریون که بعد از این گل از لاک دفاعی درآمد اما از حرکات سریع شهاب و صیادمنش غافل شد و تنها دو دقیقه بعد بود که ماکسیم لونیو از میانه‌های میدان با یک پاس عمقی زیبا شهاب را که از تله آفساید فرار کرده بود در موقعیت تک به تک قرار داد. او نیز با عبور از دروازه‌بان حریف و از زاوی بسته دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند.

زوریا همچنان نبض بازی را در دست داشت و در دقیقه 83 بازی نیز سانتری از جناح چپ و پاس با ضربه سر سبب شد تا توپ به شهاب زاهدی برسد. او نیز با کنترلی زیبا و شورت روی پایی محکم گل سوم تیم خود را به ثبت رساند. او تنها سه دقیقه بعد تعویض شد.

زوریا با پیروزی خانگی امشب 29 امتیازی شد و در فاصله یک هفته مانده به پایان دور رفت لیگ برتر اوکراین پایین‌تر از غول‌های اوکراین یعنی دیناموکیف و شاختار دونتسک در رده سوم لیگ قرار دارد. زاهدی نیز با این 3 گل 6 گله شد و همراه با الهیار صیادمنش به طور مشترک در رده پنجم برترین گلزنان لیگ اوکراین قرار گرفت. در ادامه فیلم هتریک زاهدی برابر ورس ریون را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فیلم گل های شهاب زاهدی امروز 16 آبان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *