پخش زنده فرمول یک امروز 14 آذر (Saudi Arabian F1 Grand Prix)

پخش زنده فرمول یک امروز 14 آذر 1400 را با ما ببینید. این بیست و یکمین مرحله از مسابقات فرمول یک سال 2021 است که در شهر جده برگزار خواهد شد.

مسابقات فرمول یک 2021 به اوج حساسیت خود رسیده است. مسابفات مکزیک و برزیل با حساسیت بالایی دنبال شد و همیلتون از مرسدس تا حدی در کاهش فاصله خود با ورشتپن از ردبول موفق عمل کرد. در قطر هم این همیلتون بود که پیروز بود و حالا با 343.5 امتیاز در تعقیب ورشتپن 351.5 امتیازی است. برای پخش زنده فرمول 1 عربستان 2021 با ما باشید.

پخش زنده فرمول یک امروز 14 آذر

پخش زنده فرمول یک امروز 14 آذر (Saudi Arabian F1 Grand Prix)
پخش زنده فرمول 1 عربستان / فرمول یک زنده امروز / فرمول یک جده / پیست خیابانی جده / پیست فرمول یک جده در کنار دریای سرخ

مسابقه فرمول یک عربستان صعودی در شهر جده برگزار خواهد شد. این دومین مسابقه شبانه کامل در تقویم فرمول یک پس از جایزه بزرگ سنگاپور است. در اوت 2019 برنامه‌ها برای ساخت یک مجموعه دائمی برای مسابقات موتوری در شهریه قدیه در عربستان صعودی رسما اعلام شد.

این پروژه توسط شرکت Test and Training International که در حوزه مشاوره اتومبیل‌رانی فعال است ارائه شده بود و هدف آن ایجاد یک پیست در کلاس جهانی با قابلیت میزبانی از همه رده‌های فیا بود.

در ژانویه 2020 برنامه‌هایی برای یک پیست مسابقه در شهر قدیه به طور رسمی تایید شد، جایی که الکساندر وورز در کنار رانندگان کنونی و سابق فرمول یک حضور یافت و به آن‌ها امکان رانندگی با طرح در یک شبیه‌سازی مسابقه داده شد. در همین رویداد بود که مشخص شد پیست عربستان مطابق با استانداردهای (FIA) و (FIM) طراحی شده است البته در آن زمان وورز در پاسخ به سوالی درباره احتمال میزبانی عربستان طفره رفت.

جایزه بزرگ عربستان اما امشب و از ساعت 21:00 به وقت ایران در پیست خیابانی جده برگزار می‌شود. این پیست مجاوز دریای سرخ ساخته شده و طراح آن هرمان تیلکه است. فرمول یک زنده امروز را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده فرمول 1 امروز 14 آذر 1400

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده فرمول یک امروز 14 آذر 1400 چیست؟ پخش زنده بازی‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *