پخش زنده منچستریونایتد نوریچ 20 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده منچستریونایتد نوریچ 20 آذر را با ما در اسپورتیم ببینید. یونایتد که حال با سرمربی جدیدش نفسی تازه کرده امروز باید میهمان قعرنشین جدول باشد.

من یونایتد پرستاره تا اینجای فصل اصلا مطابق انتظارات عمل نکرده است. تیمی که تا همین چند هفته پیش با هدایت اوله گانر سولشر امتیازات زیادی را از دست داده بود حالا در دست رالف رانگنیک سرمربی آلمانی است. برای پخش زنده فوتبال منچستریونایتد نوریچ 20 آذر با ما باشید.

پخش زنده منچستریونایتد نوریچ 20 آذر

منچستر 24 امتیازی حالا با 7 پیروزی، 3 تساوی و 5 شکست در رده ششم جدول است و طبیعتا در ادامه فصل همه هم و غم خود را برای کسب سهمیه باید بگذارد. رانگنیک در شرایط خوبی هدایت تیم را به عهده گرفت. مایکل کریک مربی موقت توانسته بود در لیگ قهرمانان با پیروزی بر ویارئال در اسپانیا صعود و صدرنشینی را قطعی کند.

در ادامه هم بر آرسنالی پیروز شده بود که سه سالی به من یو نباخته بود. رانگنیک آمد و در بازی اول با یک نمایش خوب بر کریستال پالاس پیروز شد تا من یو بعد از 13 بازی در خانه کلین شیت کند. آن‌ها در بازی آخر خود در لیگ قهرمانان با ترکیبی بسیار معمولی به میدان رفتند و نتیجه بازی تساوی 1 بر 1 بود. برای پخش زنده فوتبال منچستریونایتد نوریچ 20 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی منچستریونایتد و نوریچ 20 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پخش زنده منچستریونایتد نوریچ 20 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *