پخش زنده لیورپول استون ویلا 20 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده لیورپول استون ویلا 20 آذر را از اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته شانزدهم لیگ جزیره از ساعت 18:30 به مصاف هم می‌روند.

لیورپول که حالا به لطف شکست هفته گذشته چلسی به رتبه دوم لیگ برتر رسیده با 34 امتیاز در تعقیب سیتی 35 امتیازی است. استون ویلای 19 امتیازی و رده دهمی نیز در چند هفته اخیر با سرمربی‌گری استیون جرارد نتایج قابل قبولی کسب کرده است. برای پخش زنده فوتبال لیورپول استون ویلا 20 آذر با ما باشید.

پخش زنده لیورپول استون ویلا 20 آذر

لیورپول جذاب و قدرتمند کلوپ در هفته‌های اخیر عملکرد درخشانی داشته است. آن‌ها اخیرا با 6 پیروزی در دور گروهی لیگ قهرمانان و در گروه مرگ این رقابت‌ها، مقتدرانه به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کردند. حالا با 5 پیروزی پیاپی لیورپول امروز به مصاف شاگردان استیون جرارد در استون ویلا می‌روند.

جرارد بعد از یک تجربه موفق در اسکاتلند و احیا کردن رنجرز و به قهرمانی رساندن آن بعد از سال‌ها، برای چالشی جدید به جزیره بازگشته و امروز با تیم محبوب دوران بازیگری‌اش مواجه می‌شود. باید دید بازگشت جرارد به آنفیلد چگونه خواهد بود.

او در قامت سرمربی استون ویلا هم نتایج خوبی کسب کرده است. استون ویلا در 4 بازی تحت هدایت جرارد، تیم‌های خوب و میانه جدولی برایتون، کریستال پالاس و لستر را شکست داده و تنها به منچسترسیتی باخته است. در 19 تقابل پیشین دو تیم در 10 سال اخیر لیورپول 11 و استون ویلا 6 بار پیروز بوده‌اند. برای پخش زنده فوتبال لیورپول استون ویلا 20 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی لیورپول و استون ویلاد 20 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده لیورپول استون ویلا 20 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *