پخش زنده میلان اودینزه 20 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده میلان اودینزه 20 آذر را از اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هفدهم سری آ از ساعت 23:15 امشب به مصاف هم می‌روند.

رقابت‌های سری آ به بخش جذاب و بسیار حساسی رسیده است. در چند هفته اخیر میلان و ناپولی بدون باخت امتیازهای مهمی از دست داده و هردو شکست خوردند تا آخرین صفرهای جدول سری آ نیز حذف شود. برای پخش زنده بازی میلان و اودینزه 20 آذر با ما باشید.

پخش زنده میلان اودینزه 20 آذر

میلان حالا با وجود 2 شکستی که در سری آ داشته است همچنان با 38 امتیاز صدرنشین است. اینتر با 37 و ناپولی هم با 36 امتیاز در تعقیب او هستند. از طرفی آتالانتای 34 امتیازی نیز یک تهدید بالقوه به شمار می‌آید.

میلان به 3 امتیاز کامل این بازی نیاز مبرم دارد تا این فاصله یک امتیازی را حفظ کند. اگرچه آن‌ها در 5 بازی آخر خود 2 شکست داشته و 3 پیروزی ثبت کرده‌اند ولی اوضاع اودینزه اصلا خوب نیست. اودینزه در 5 بازی آخر 3 تساوی و 2 شکست داشته است. اساسا اودینزه فصل خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و با 6 شکست، 7 تساوی و تنها 3 پیروزی در 16 بازی پیشین حالا 16 امتیاز در رده چهاردهم جدول سری آ است.

در مجموع 23 تقابل پیشین دو تیم در 10 سال اخیر، اودینزه 7 و میلان 9 بار پیروز بوده‌اند. 5 تقابل اخیر دو تیم نیز دو تساوی،‌ دو پیروزی برای میلان و 1 پیروزی برای اودینزه در بر داشته است. برای پخش زنده فوتبال میلان اودینزه 20 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی میلان و اودینزه 20 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده میلان اودینزه 20 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *