پخش زنده زنیت دینامو مسکو 21 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده زنیت دینامو مسکو 21 آذر را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین بازی‌های هفته هجدهم لیگ روسیه به مصاف هم خواهند رفت.

این یکی از مهمترین و حیثیتی‌ترین بازی‌های فصل جاری لیگ روسیه است. زنیت 37 امتیازی امروز باید به مصاف دیناموی رده دومی و 35 امتیازی برود. جایی که دینامو در صورت پیروزی برابر زنیت صدرنشین خواهد شد. برای پخش زنده فوتبال زنیت دینامو مسکو 21 آذر با ما باشید.

پخش زنده زنیت دینامو مسکو 21 آذر

احتمال زیادی وجود دارد که سردار آزمون ستاره مهم زنیت که در بازی برابر چلسی در لیگ قهرمانان درخشش خاصی داشت و نهایتا مصدوم شد به این بازی حساس نرسد.

زنیت در 5 بازی آخر خود 3 تساوی و دو پیروزی داشته است و فرصت افزایش اختلاف با دینامو مسکو را از دست داده است و امروز با پیروزی می‌تواند اختلاف خود را دینامو بیشتر کند. دینامو البته در 5 بازی آخر خود 4 پیروزی و تنها 1 شکست داشته است و آن 1 شکست هم از قضا مربوط به جدال با همین زنیت در هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه است.

در مجموع 24 تقابل پیشین دو تیم در 10 سال اخیر هم زنیت با 14 پیروزی در برابر تنها 5 پیروزی دینامو دست بالا را دارد. حال باید دید در مجموع اوضاع چگونه رقم خواهد خورد. برای پخش زنده فوتبال زنیت دینامو مسکو 21 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی زنیت و دینامو مسکو 21 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده زنیت دینامو مسکو 21 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *