پخش زنده فرمول یک امروز 21 آذر (Abu Dhabi F1 Grand Prix)

پخش زنده فرمول یک امروز 21 آذر (Abu Dhabi F1 Grand Prix) را از اسپورتیم ببینید. این آخرین مرحله از فرمول یک در فصل 2021 و تعیین کننده قهرمان امسال است.

رقابت‌های فرمول یک در فصل 2021 به حساس‌ترین شکل ممکن پیگیری می‌شود. حالا در ایستگاه آخر در ابوظبی مکس ورشتپن و لوئیس همیلتون در شرایطی رقابت خواهند کرد که هر دو با امتیاز مساوی در صدر جدول رده‌بندی فرمول یک در فصل 2021 هستند. باید دید قهرمان فرمول یک 2021 چه کسی خواهد بود! درواقع برنده فرمول یک ابوظبی 2021 قهرمان فصل 2021 خواهد بود. برای پخش زنده فرمول 1 ابوظبی 2021 با ما باشید.

پخش زنده فرمول یک امروز 21 آذر (Abu Dhabi F1 Grand Prix)

پخش زنده فرمول یک امروز 21 آذر (Abu Dhabi F1 Grand Prix)

نبرد سنتی ردبول مرسدس در فصل 2021 فرمول یک جانی تازه گرفت. در شرایطی که چندسالی مسابقات فرمول تحت سلطه رانندگان مرسدس بوده و در این مدت لوئیس همیلتون راننده اصلی مرسدس افتخارات زیادی را کسب کرده است،‌ در فصل جاری درخشش ورشتپن در ردبول ممکن است کار دست مرسدس بدهد.

حالا در ایستگاه پایانی مسابقات فرمول یک نه تنها قهرمان مسابقات برخلاف فصول پیشین مشخص نیست بلکه هر دو رقیب در وضعیت کاملا مساوی هستند تا یک لحظه غفلت قهرمانی را از ایشان بگیرد.

پیست یاس مرینا میزبان مسابقه امروز است که از فصل 2009 میزبانی مسابقات را بر عهده دارد. پیستی زیبا واقع در جزیره یاس یکی از مجموعه جزایر مصنوعی امارات متحده عربی. این پیست از مهمترین و پیشرفته‌ترین پیست‌های فرمول یک جهان است که صرف هزینه زیاد برای ساخت آن، آن را به یکی از گرانقیمت‌ترین پیست‌های فرمول یک دنیا بدل کرده است. طول پیست برابر با 5.5 کیلومتر است و شامل 21 پیچ می‌باشد.

ظرفیت تماشاگران این پیست 60 هزار نفر و مسیرهای مستقیم در آن زیاد است برای مثال باید به فاصله میان پیچ 5 تا 6 اشاره کرد که فرصتی جذاب برای رانندگان و تماشاگران است تا جنون سرعت را حس کنند.

بعد از پیچ 11 نیز تعداد زیادی پیچ‌های نزدیک به هم طراحی شده که می‌تواند به سادگی نفرات برتر را جابجا کند و البته امکان‌ دارد زمینه‌ساز حوادثی شود. همپچنین در این پیست دو منطقه دی آر اس (DRS) تعبیه شده که به جذابیت‌های رقابت می‌افزاید.

پخش زنده فرمول یک امروز 21 آذر (Abu Dhabi F1 Grand Prix)
پخش زنده فرمول 1 عربستان / فرمول یک زنده امروز / پیست فرمول یک ابوظبی / پیست فرمول 1 امارات /

تاکنون همیلتون در 5 مسابقه خود در این پیست پیروز بوده اما در آخرین مسابقه برگزار شده در سال 2020، این مکس ورشتپن بود که موفق شد بالاتر از بوتاس و همیلتون قهرمان شود. در هر حال پخش زنده فرمول یک امروز را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده فرمول 1 امروز 21 آذر 1400

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده فرمول یک امروز 21 آذر 1400 چیست؟ پخش زنده بازی‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *