اسکویید گیم ایرانی (بازی مرکب) را ببینید [قسمت های 1 و 2 اضافه شد]

اسکویید گیم ایرانی (بازی مرکب) را ببینید. طنزپردازان خوش ذوق ایرانی سریال معروف کره‌ای نتفلیکس را به طرز خنده داری بازسازی کرده‌اند. اسکویید گیم ایرانی کامی حسینی را از دست ندهید.

بازی مرکب (Squid Game) یک مجموعهٔ تلویزیونی محصول کره جنوبی است که از نتفلیکس پخش شد. سریال بازی مرکب Squid Game روایتگر داستان افرادی است که به دلایل مختلف در زندگی شکست خورده و احساس سرخوردگی دارند، اما ناگهان دعوت مرموزی را برای شرکت در یک بازی عجیب دریافت می‌کنند که یک جایزه ۳۸ میلیون دلاری دارد. آنها در یک ناکجا آباد بازی می‌کنند و شانس زنده ماندن در این مسابقه بسیار کم است.

بازی مرکب ایرانی کامی حسینی اما سراسر متفاوت است. یک نقیضه و پارودی از نسخه اصلی سریال کره ای بازی مرکب به شمار می‌رود.

قسمت های اول و دوم اسکویید گیم ایرانی (بازی مرکب) را ببینید

بازی مرکب یک بازی کودکانه کره‌ای قدیمی است (مانند بازی رابط در دوران کودکی‌مان) به صورتی که یک فضای باز را خط کشی می‌کنند و تعدادی از بازیکن‌ها درون خط‌ها باید از رد شدن گروه مقابل جلوگیری کنند، نوع خط کشی زمین بازی از بالا شبه به ماهی مرکب است.

اما در اسکویید گیم ایرانی این سریال به حالت نقض و پارودی درآمده است. در ادامه این نوشتار دو فایل ویدیویی زیر را از دست ندهید.

اسکویید گیم ایرانی قست اول

 

اسکویید گیم ایرانی قسمت دوم

از سریال اسکویید گیم اصلی چه می‌دانیم؟

فصل نخست سریال بازی مرکب با یک پیچش داستانی مهم به پایان خود می‌رسد. شخصیت سونگ به برگزارکنندگان بازی‌ها می‌گوید که قصد دارد هویت آن‌ها را فاش کند و سریال همین‌جا تمام می‌شود. قدهای عموماً مثبتی همراه بود. راتن تومیتوز از مجموع ۵۰ نقد، امتیاز ۹۲٪ و میانگین ۸٫۲ از ۱۰ را به این مجموعه داد. در متاکریتیک، این مجموعه امتیاز میانگین ۶۹ از ۱۰۰ را بر اساس ۱۱ نقد دریافت کرد که نشانگر «نقدهای در مجموع مطلوب» است.

در نگاه اول بدون شک همه ما با این پیچش داستانی مطمئن می‌شویم که فصل دومی هم درکار خواهد بود. علاوه‌بر این موضوع پرسش‌های بی‌جواب زیادی در سریال باقی ماندند که نیاز به پاسخ دارند و احتمالا فکر می‌کنیم که سریال می‌خواهد در فصل بعدی به آن‌ها جواب دهد ولی هوانگ دونگ هیوک، سازنده سریال نظر دیگری دارد.

مطالب بیشتر در اسپورتیم:

.

نظر شما در خصوص اسکویید گیم ایرانی چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با اسپورتیم در میان بگذارید! 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *