دانیل آوراموسکی ؛ هافبک جدید احتمالی استقلال [+گل ها و بهترین حرکات]

دانیل آوراموسکی (Daniel Avramovski) هافبک اهل کشور مقدونیه است که باشگاه استقلال به نظر می‌رسد قصد به خدمت‌گیری او را دارد. با این خبر نقل و انتقالاتی با اسپورتیم همراه باشید.

یک ستاره مقدونیه‌ای مدنظر سرمربی تیم فوتبال استقلال قرار دارد. استقلال تهران تلاش می‌کند حفره خط میانی خود را با خرید هافیک طراح یک میلیون دلاری پر کند. با این همه هنوز باشگاه استقلال این خبر را تائید یا رد نکرده است و باید دید این بازیکن مطرح در نهایت استقلالی خواهد شد یا نه.

در ادامه این مطلب با اسپورتیم همراه باشید تا این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

دانیل آوراموسکی ؛ هافبک استقلال از مقدونیه می‌آید؟

 

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که در پی جذب یک هافبک طراح است بازیکنی مقدونیه‌ای به نام دانیل آوراموسکی را مدنظر قرار داده است تا در صورت تایید اقدام به جذب وی کند. او متولد 20 فوریه 1995 است و حدودا 26 سال سن دارد که در لیگ ایران جوان محسوب خواهد شد. خرید احتمالی آبی‌ها همچنین 1 متر و 84 سانتی‌متر قد دارد.

دانیل آوراموسکی ؛ هافبک جدید احتمالی استقلال [+گل ها و بهترین حرکات]
هافبک جدید احتمالی استقلال [+گل ها و بهترین حرکات]
این هافبک ۲۶ ساله سابقه بازی در واردار مجارستان و کایسری اسپور ترکیه را در کارنامه دارد. گفته می‌شود تصویر زیر از استوری اینستاگرام اوست.

دنیل آوراموسکی ؛ هافبک جدید احتمالی استقلال [+گل ها و بهترین حرکات]
هافبک جدید احتمالی استقلال [+گل ها و بهترین حرکات]
گفته می‌شود ارزش این بازیکن در ترانسفر مارکت حدود ۱ میلیون دلار است. در حالی که خبر از توافق استقلال با دانیل آوراموسکی بود، برخی منابع خبری این توافق را تکذیب کردند.

گل‌ها، هایلایت بازی‌ها و بهترین حرکات آوراموسکی را در ویدیوی زیر در یوتیوب تماشا کنید (برای تماشا پلیر نیاز به تغییر آی.پی دارید)

با این همه هنوز باشگاه استقلال این خبر را تائید را رد نکرده است و باید دید این بازیکن مطرح در نهایت استقلالی خواهد شد یا نه.

صفحه دنیل آوراموسکی در ترنسفرمارکت

مطالب بیشتر در اسپورتیم:

.

نظر شما در خصوص دانیل آوراموسکی  هافبک جدید استقلال چیست؟‌ نظرات خود را در این خصوص از طریق کامنت‌ها با اسپورتیم در میان بگذارید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *