نقش جرارد پیکه در جدایی لیونل مسی چه بود ؛ تبدیل دوستی قدیمی به کینه بزرگ!

نقش جرارد پیکه در جدایی لیونل مسی چیست؟ اخیرا و با کنار هم قرار دادن برخی نشانه‌ها به این نتیجه می‌رسیم که جرارد پیکه همبازی قدیمی مسی در جدایی او موثر بوده است.

گویی مسی هنوز دل در بند بارسا دارد و در مدتی که از جدایی او از بارسا و پیوستنش به پی اس جی می‌گذرد هنوز و در هر مقطعی از بارسا می‌گوید. نشریه فوربس اما امروز یک مصاحبه مفصل با مسی انجام داده و جزئیات جدیدی از دلخوری مسی را منتشر کرده است. این نشریه مدعی شده که مسی حالا شماری از خیانت‌کاران به خود در بارسلونا را شناسایی کرده است.

نقش جرارد پیکه در جدایی لیونل مسی چیست؟

نقش جرارد پیکه در جدایی لیونل مسی چه بود ؛ تبدیل دوستی قدیمی به کینه بزرگ!
نقش پیکه در جدایی مسی از بارسلونا

خوان لاپورتا از زمانی که جانشین ماریو بارتومئو شد قول داد که لیونل مسی به هر طریقی در باشگاه بارسلونا حفظ خواهد شد. اما وضع بغرنج مالی بارسا سبب شد تا لاپورتا قادر به تامین منابع مالی لازم برای حفظ مسی نشود.

در نهایت مسی از بارسا جدا شده به پی اس جی رفت. مسی که حتی کاهش 50 درصدی دستمزد خود در بارسلونا را پذیرفته بود در نهایت و با ناتوانی بارسا در تامین منبع مالی تصمیم خود برای جدایی را رسمی کرد. نکته جالبی در مورد مصاحبه مسی وجود داد. او در مورد رابطه با بازیکنان فعلی بارسا و هم‌تیمی‌های سابقش گفت:

من اغلب با سرجیو آگوئرو صحبت می‌کنم و او یک دوست واقعی برای من است. من همچنین با سرخیو بوسکتس و یوردی آلبا نیز همیشه ارتباط دارم.

او اما مثل چند مصاحبه اخیر خود نامی از جرارد پیکه نبرد تا شایعات مربوط به اختلاف احتمالی بین این دو بیشتر شود. لوییس ماسکارو، سردبیر نشریه اسپورت و کسی که اخیرا با مسی مصاحبه کرده در این رابطه گفته:

مسی اخیرا متوجه شده که جرارد پیکه به خوان لاپورتا گفته که اگر لئو باشگاه را ترک کند، هیچ اتفاق بدی رخ نمی دهد.

پیش از این نیز اخباری مبنی بر تاثیر مستقیم پیکه روی لاپورتا شنیده شده بود و حال به نظر این اخبار رنگ واقعیت به خود گرفته است. این مدافع اسپانیایی به طرز عجیبی ابتدا منتظر جدایی مسی از بارسا ماند و سپس حاضر به کاهش دستمزد خود شده و این موضوع را با دیگر بازیکنان مطرح کرد.

نشریه اسپورت همچنین مدعی شده که مسی رابطه خود و خانواده‌اش را با پیکه و خانواده‌اش قطع کرده و دوستی سابق این دو این روزها به کیه بزرگی بدل شده است. مسی در این مصاحبه چندباری از ستارگان بارسا و هم‌تیمی های سابق خود نام برد و حتی یکبار به جرارد پیکه اشاره نکرد.

نقش جرارد پیکه در جدایی لیونل مسی چه بود ؛ تبدیل دوستی قدیمی به کینه بزرگ!
نقش پیکه در جدایی مسی از بارسلونا

مسی در چندماه اخیر تلاش زیادی برای ماندن در بارسلونا داشت و حتی در ماه‌های آخر هر بار وکیل و خانواده مسی پیگیر قرارداد جدید می‌شدند، مدیران بارسا به نحوی موضوع را به تعویق می‌انداختند. گویی تصمیم از قبل گرفته شده بود.

مسی همچنین در این مصاحبه صراحتا اعلام کرد که از لاپورتا بابت مصاحبه اخیرش ناراحت شده و از او گله‌مند است. اما بازهم نامی از پیکه نبرد تا نشان دهد رابطه‌ای با هم تیمی سابق خود ندارد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در خصوص نقش جرارد پیکه در جدایی لیونل مسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *