ژاوی سرمربی بارسلونا می شود ؟‌ از ژاوی اصرار از السد انکار!

آیا ژاوی سرمربی بارسلونا می شود ؟ در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره عدم رضایت باشگاه قطری برای جدایی ژاوی منتشر شده است. در ادامه با ما باشید.

با توجه به برکناری رونالد کومان از هدایت بارسلونا به نظر جدی‌ترین گزینه جانشینی او باید ژاوی هرناندز ستاره سالیان نه چندان دور این باشگاه باشد که مدتی است در حوزه مربی‌گری در قطر و با السد تیم محبوب این کشور فعال شده است و موفقیت‌های قابل توجهی نیز کسب کرده است.

با وجود اینکه این انتقال و جابجایی از طرف بارسا و ژاوی کاملا مشخص به نظر می رسد یک شائبه درباره عدم صدور اجازه جدایی از سوی السد به ژاوی مطرح شده که به نظر نگرانی هواداران بارسلونا را برانگیخته است.

ژاوی سرمربی بارسلونا می شود ؟

در 24 ساعات گذشته اخبار ضد و نقیضی در این باره منتشر شده است. از یک سو ژاوی از پایان خوش با خاطره بازی با الدحیل می‌گفت بازی که البته به تساوی انجامید تا اختلاف دو تیم در صدر کمتر شود. از سوی دیگر اما ترکی آل علی، مدیر باشگاه السد درباره انتقال ژاوی به السد گفته که:

ما از ملاقات اعضای بارسا استقبال می کنیم اما موضع باشگاه از اول مشخص بوده است. ما به سرمربی‌مان، ژاوی کاملاً متعهد هستیم و نمی‌توانیم در این مقطع از فصل او را نادیده بگیریم (از دست بدهیم.)

ژاوی سرمربی بارسلونا می شود ؟‌ از ژاوی اصرار از السد انکار!

با این وجود به نظر می‌رسد السد یا مخالفت بیهوده‌ای می‌کند یا صرفا قصد ندارید پیش از قطعی شدن همه چیز به موضوع انتقال ژاوی اعتراف کند. ژاوی به نظر تصمیم خود را قطعی کرده است و شب گذشته در کنفرانس خبری بعد از بازی درباره بازگشت به بارسلونا در قامت سرمربی گفت:

من بسیار خوشبین هستم. هر دو باشگاه در حال مذاکره هستند. مذاکرات را به مدیریت دو باشگاه می‌سپارم. با این حال آنها خواسته من را می‌دانند. هر دو باشگاه موضع من را می دانند و امیدوارم این موضوع سریع تر حل شود. یک مربی که به بارسلونا می‌رود لازم نیست وفادار باشد بلکه باید روحیه مثبت را به این تیم برگرداند.

قطعا بازگشت به بارسلونا جذاب خواهد بود و مانند بازگشت به خانه هیجان انگیز است. امیدوارم این اتفاق رخ دهد. چند روز است که با بارسلونا در تماس هستم و همه چیز آماده است.

از سویی بسیاری معتقدند که اگر دو بازی حساس و مهم السد در لیگ ستارگان قطر در مقابل الاهلی و الدحیل نبود شاید حتی ژاوی زودتر از این‌ها السد را به مقصد بارسا ترک می‌کرد. اما او خود نیز گفته بود که نمی خواهد با رفتنش السد را در موقعیت مخاطره‌آمیزی رها کند.

السد از قضا موفق ظاهر شد. آنها در برابر الاهلی با نتیجه پر گل 4 بر 1 به پیروزی رسیدند تا با بهترین روحیه به بازی بعدی خود فکر کنند. جایی که در برابر الدحیل رقیب اصلی خود به تساوی 3 بر 3 رسیدند. دو تیم همچنان فاصله‌ای 3 امتیازی دارند.

ژاوی سرمربی بارسلونا می شود ؟‌ از ژاوی اصرار از السد انکار!

شب گذشته تصاویری از یک مجلس شام نیز منتشر شد که سران بارسلونا را در کنار سران السد نشان می‌داد. به نظر با این وجود انتقال ژاوی به بارسا تمام شده است. برخی نشریات کاتالان نیز واکنش‌هایی به موضوع نشان داده‌اند.

موندو؛ من واقعا می خواهم به خانه برگردم

ژاوی سرمربی بارسلونا می شود ؟‌ از ژاوی اصرار از السد انکار!

اسپورت؛ باید امید را به بارسایی‌ها برگردانم

ژاوی سرمربی بارسلونا می شود ؟‌ از ژاوی اصرار از السد انکار!ژاوی سرمربی بارسلونا می شود ؟‌ از ژاوی اصرار از السد انکار!

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در خصوص ژاوی سرمربی بارسلونا می شود ؟‌ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *