لغو بازی مس رفسنجان پدیده مشهد ؛ نتیجه احتمالی سه بر صفر به نفع کرمانی‌ها!

لغو بازی مس رفسنجان پدیده مشهد دقایقی پیش رسما اعلام شد. این دومین روزی بود که بازیکنان پدیده حاضر به سفر به کرمان برای تقابل با مس نشدند.

بازیکنان و کادر فنی تیم پدیده مشهد به دلیل آنچه که عدم دریافت مطالبات مالی عنوان شده است در دو روز گذشته حاضر به سفر به سرچشمه و رویارویی با مس رفسنجان نشده‌اند. حالا از کرمان خبر می‌رسد که مراسم اولیه و رسمی بازی با بازیکنان مس رفسنجان و حضور ناظر بازی انجام شده تا تکلیف این بازی تا حد زیادی مشخص باشد.

لغو بازی مس رفسنجان پدیده مشهد

در شرایطی که قرار بود دو تیم مس رفسنجان و پدیده مشهد در چارچوب هفته دوم لیگ برتر،‌ امروز از ساعت 16 و در ورزشگاه شهید زینلی کرمان به میزبانی مس رویارو شوند، شاگردان مهاجری در مشهد حاضر به سفر به کرمان اویتالایف نشدند.

بازیکنان پدیده علت این موضوع را مطالبات مالی و وعده‌های واهی مالکان دانسته‌اند. اعضای تیم پدیده درواقع تنها خواستار پرداخت مطالبات خود به صورت نقدی و بدون هیچ چون و چرایی هستند.

همانطور که گفتیم مطابق با برنامه ریزی ساعاتی پیش اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان،‌ تیم داوری و ناظر بازی در زمین حاضر شدند و مراسم ابتدایی بازی را برگزار کردند. بی‌تردید کمیته انضباطی درباره ماوقع پیش گفته تصمیماتی اتخاذ خواهد کرد و این مهم هم به احتمال زیاد اعلام نتیجه سه بر صفر به نفع مس رفسنجان و البته جریمه‌هایی برای پدیده است. در مراسم اولیه بازی فریبرز محمودزاده نماینده سازمان لیگ آخرین ایرادات ورزشگاه شهید زینلی را بررسی کرده و شرایط میزبانی مس را تایید کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص لغو بازی مس رفسنجان پدیده مشهد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *