خلاصه بازی شباب الاهلی الجزیره [+ویدیو گل سه امتیازی نوراللهی]

خلاصه بازی شباب الاهلی الجزیره را در این نوشتار مرور می‌کنیم. این یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هفتم لیگ امارات و بازی 6 امتیازی محسوب می‌شد.

در مهمترین دیدار هفته هفتم رقابت‌های لیگ داخلی امارات ادنوک لیگ، تیم فوتبال شباب الاهلی که دو بازیکن ایرانی دارد در استادیوم راشد میزبان الجزیره بود. حساسیت این بازی از این جهت بود که شباب الاهلی 11 امتیازی در رده سوم جدول و الجزیره 13 امتیازی در رده دوم بود و درواقع این برای دو تیم یک بازی 6 امتیازی بود.

خلاصه بازی شباب الاهلی الجزیره

این دیدار نهایتا اما به نفع تیم شباب الاهلی و با نتیجه 2 بر 1 پایان یافت. اما نکته مهم مانند همیشه درخشش ایرانی‌ها در ترکیب تیم اماراتی بود که حتی یک گل سه امتیازی هم در بر داشت.

فدراسیون فوتبال امارات در راستای اهمیت این دیدار از جونیت چاکر داور ترک مشهور برای قضاوت این بازی دعوت به عمل آورد. در ابتدا و در دقیقه 15 بازی این الجزیره بود که توسط عبدالله رمضان و روی پاس دقیق علی احمد مبخوت به گل رسید. الاهلی اما در دقیقه 39 توسط یوری سزار به گل رسید تا بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم اما در دقیقه 62 سرمربی الاهلی با دو تعویض همزمان مهدی قائدی و احمد نوراللهی ستارگان ایرانی خود را وارد میدان کرد. اولین صحنه صاحب توپ شدن قائدی نزدیک بود خطر جدی برای الجزیره بشود که ناگهان قائدی با برخورد به مدافع الجزیره تعادلش را از دست داد.

خلاصه بازی شباب الاهلی الجزیره [+ویدیو گل سه امتیازی نوراللهی]

بعد از این اتفاق جونیت چاکر که اعتقادی به پنالتی نداشت از صحنه گذر کرد و بعد از بررسی VAR نیز پنالتی به سود الاهلی اعلام نشد. نکته مهم اما به کورانوویچ مدافع صربستانی الجزیره مربوط است که بعد از برخورد با قائدی بالای سر او رفت و با او یک درگیری لفظی مختصر داشت. این مدافع معتفد بود برخوردی با قائدی نداشت و مهدی قصد فریب داور را داشته است.

بازی با همین نتیجه ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 72 و ده دقیقه پس از ورود به زمین،‌ احمد نوراللهی روی یک حرکت انفرادی زیبا توپ را وارد دروازه الجزیره کرد تا این بازی حساس به نفع شباب پایان یابد. حالا الاهلی با 14 امتیاز در رده دوم جدول است و الجزیره 13 امتیازی در رده سوم. در جدول امارات العین نیز با 17 امتیاز صدرنشین است. در ادامه ویدیوی گل احمد نوراللهی برای شباب الاهلی را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خلاصه بازی شباب الاهلی الجزیره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *