غایبان صنعت نفت در بازی با تراکتور مشخص شدند

غایبان صنعت نفت در بازی با تراکتور توسط باشگاه آبادانی رسما مشخص شد. این بازیکنان هر یک به دلیلی بازی حساس تیمشان مقابل تراکتورسازی را از دست داده‌اند.

تیم صنعت نفت فردا در حالی باید به مصاف تراکتورسازی تبریز برود که از قرار معلوم 4 بازیکن مهم خود را در دسترس نخواهد داشت. دو تیم بازنده هفته اول برای کسب سه امتیاز این بازی اشتیاق زیادی دارند. تراکتور در هفته اول در سیرجان با نتیجه 4 بر 1 مغلوب گل گهر امیر قلعه نویی شد و صنعت نفت در آبادان با گل دقیقه 92 عارف رستمی از ذوب آهن شکست خورد.

غایبان صنعت نفت در بازی با تراکتور مشخص شدند

اما به بحث غایبان صنعت نفت برسیم. حسین ساکی در حال حاضر در تلاش برای حل مشکل سربازی خود است و در این بازی غایب خواهد بود. محمود مطلق‌زاده به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست و دو بازیکن تیم ملی امید ایران نیز که در تاجیکستان به سر می‌برند یعنی حسین زواری و حامدی فر نیز به بازی با تراکتور نمی‌رسند.

بنابر گزارش‌های موجود حتی علیرضا منصوریان سرمربی آبادانی‌ها اویتالایف نیز در این مسابقه غایب خواهد بود و هنوز تست کرونا این مربی منفی اعلام نشده است. منصوریان همراه کاروان آبادانی‌ها راهی تبریز نشده و به نظر می‌رسد عدم حضور او قطعی باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص غایبان صنعت نفت در بازی با تراکتور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *