تیم های صعود کرده به جام جهانی 2022 قطر

تیم های صعود کرده به جام جهانی 2022 قطر به تدریج در حال مشخص شدن هستند و به زودی باید نمایندگان آمریکای جنوبی و شمالی نیز مشخص شوند.

صعود به جام جهانی اوج رویای هر تیم ملی فوتبال و بازی کردن در این رقابت معتبر اوج خواسته‌های یک فوتبالیست به لحاظ تیمی است. همانطور که می‌دانید چام جهانی 2022 به میزبانی قطر، کشور دوست و همسایه در سواحل جنوبی خلیج فارس برگزار خواهد شد. برای شناخت تیم های راه یافته به جام جهانی 2022 در ادامه این نوشتار با ما باشید.

تیم های صعود کرده به جام جهانی 2022 قطر

در این میان جدا از قطر میزبان، تیم های آلمان، دانمارک، فرانسه، بلژیک، صربستان، کرواسی، اسپانیا و برزیل حضور خود در جام جهانی را قطعی کرده‌اند. البته هنوز تکلیف 3 نماینده اروپا نامشخص است و بعد از برگزاری بازی‌های پلی آف میان تیم دوم‌های برتر گروه‌ها مشخص خواهد شد.

در اسیا نیز گرچه به نظر شانس‌های اصلی تیم‌های ایران،‌ کره، عربستان و استرالیا هستند اما صعود هیچ یک هنوز قطعی نشده است. وضعیت در آفریقا نیز به هیچ وجه مشخص نیست. این قاره 5 سهمیه کامل دارد که این 5 تیم حاصل تقابل 10 صدرنشین مرحله گروهی در پلی آف خواهند بود. امسال مصر با کارلوس کیروش یکی از شانس‌های مهم صعود به جام جهانی است.

تیم های صعود کرده به جام جهانی 2022 قطر

در آمریکای شمالی به نظر باید حضور مکزیک و آمریکا را محرز بدانیم و تنها رقابتی برای سهمیه مستقیم سوم و نیم سهمیه دیگر در جریان است. در آمریکای جنوبی نیز برزیل با اختلاف چشمگیر با سایرین صعودش را قطعی کرده است.

آرژانتین نیز اختلاف خوبی با تیم سوم دارد و به نظر حضورش قطعی است. اما برای دو نیم سهمیه دیگر رقابت سختی میان اکوادور،‌ اروگوئه، کلمبیا، پرو، پاراگوئه و شیلی در جریان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تیم های صعود کرده به جام جهانی 2022 قطر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *