اخراج عبدالرزاق حمدالله از النصر توسط مدیران! در ریاض چه خبر است؟

اخراج عبدالرزاق حمدالله از النصر توسط مدیران باشگاه عربستانی در شب قهرمانی چهارم رقیب دیرینه در آسیا سر و صدای زیادی به پا کرده است. با ما باشید.

عبدالرزاق حمدالله مهاجم نام آشنایی النصر سرانجام از این تیم جدا شد. باشگاه النصر اعلام کرد که به خاطر مشکلات قانونی مجبور به فسخ قرارداد با این مهاجم مراکشی شده است.

در شبی که بخش اعظم شهر ریاض پایتخت عربستان بابت قهرمانی الهلال در لیگ قهرمانان آسیا غرق در شادی بود، در طرف دیگر هواداران باشگاه النصر رقیب قدیمی و دشمن دیرینه الهلال شب سختی را پشت سر گذاشتند.

اخراج عبدالرزاق حمدالله از النصر

جدا از چهارمین قهرمانی رقیب سنتی، شوک بزرگ به هواداران النصر، فسخ قرارداد با اسطوره این باشگاه بود. مدیریت النصر در حساب رسمی خود در توییتر، از فسخ قرارداد عبدالرزاق حمدالله خبر داد. در متن پیام النصری ها آمده است:

مدیریت باشگاه النصر به دلایل قانونی و طبق مقررات فدراسیون بین المللی فوتبال، قرارداد عبدالرزاق حمدالله بازیکن مراکشی را فسخ کرد. باشگاه النصر کلیه حقوق مالی و قانونی ناشی از این امر را نزد مراجع ذیصلاح قضایی محفوظ می دارد.

بیشتر بخوانید:

خبر فسخ قرارداد حمدالله شوک بزرگی به هواداران النصر بود. این بازیکن از زمان پیوستن به زردپوشان شهر ریاض، در ۱۰۷ بازی موفق به زدن ۱۱۲ گل شد و ۲۴ مرتبه نیز پاس گل داد و به همین دلیل از محبوبیت فوق العاده بالایی نزد هواداران النصر برخوردار بود.

حمدالله زاده ۱۷ دسامبر ۱۹۹۰ در مراکش است که بیش از ۲۰۳ گل زده و هم اکنون عضو سابق تیم النصر عربستان است که بااین تیم به یک قهرمانی ویک نائب قهرمانی لیگ عربستان دست یافته و دوبار آقای گل لیگ عربستان شده که در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ با ۳۴ گل زده در یک فصل رکورد جدیدی راثبت کرده است.

او در ۱۰ بازی پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرده و در این زمینه نیز رکورد دار است به دلیل اینکه حمدالله تعداد بازی های کمتری را نسبت به جونیور انجام داده بود، عنوان بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا 2020 را از آن خود کرد. جونیور نگرائو نیز در رده دوم قرار گرفت. وی ۱۴ بار در تیم ملی فوتبال مراکش نیز بازی کرده است و پیش از خداحافظی از بازی های ملی، ۶ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

اخراج عبدالرزاق حمدالله از النصر توسط مدیران! در ریاض چه خبر است؟

مشکلات حمدالله با کادرفنی سابق و مدیریت باشگاه، در این فصل به اوج خود رسید. این بازیکن چند باری به دلایل انضباطی از تیم کنار گذاشته شد و از مدت ها قبل اخباری مبنی بر جدایی او منتشر گردید تا اینکه سه شنبه شب و با اعلام رسمی باشگاه النصر، داستان این بازیکن و تیم پایتخت نشین عربستان به پایان رسید.

البته بعضی اخبار غیررسمی حکایت از آن دارد که حمدالله آخرین قربانی مدیران النصر نخواهد بود و ولید عبدالله سنگربان و کاپیتان النصر به همراه عبدالرحمن العبید و اندرسون تالیسکا ستاره گران قیمت و برزیلی دیگر بازیکنانی هستند که باشگاه قصد دارد با آنها قطع همکاری کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اخراج عبدالرزاق حمدالله از النصر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *