دانلود قسمت اول Dexter: New Blood (دکستر: خون جدید)

دانلود قسمت اول Dexter: New Blood را در این مطلب به همراه خلاصه داستان سریال ارائه خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان با ما باشید.

دکستر : خون جدید (Dexter: New Blood) سریال اجتماعی و درام است که توسط کلاید فیلیپیش ساخته شده است. ده سال پس از اینکه دکستر مورگان در چشم گردباد لورا ناپدید شد با یک اسم جعلی در شمال نیویورک در منطقه دریاچه آهن و دور از میامی زندگی می‌کند. برای دانلود فصل نهم سریال دکستر قسمت 1 با ما باشید.

دانلود قسمت اول Dexter: New Blood (دکستر: خون جدید)

دانلود قسمت اول Dexter: New Blood (دکستر: خون جدید)
دانلود قسمت 1 سریال Dexter فصل نهم / دانلود سریال Dexter: New Blood
این سریال محصول 2021 آمریکاست و داستان آن مربوط به دکستر مورگان شخصیت اصلی سریال است که بعد از 10 سال ناپدید شدن حالا در شمال نیویورک دور از میامی زندی می‌کند.

این سریال به کارگردانی مارکوس سیگا در سال 2021 ساخته شده است. از جمله بازیگران این مجموعه باید به مایکل سی هال،‌ جولیا جونز،‌دیوید مگیداف، آلونو میلر،‌ جانی سکویاه، استیو ام رابرتسون، آرمن گارو، دی نلسون، کلان آرهود، جک آلکات، کلنسی براون و جنیفر کارپنتر اشاره کرد.

این سریال در فاصله سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ در قالب هشت فصل ساخته و پخش شده است. داستان مجموعه با محوریت دکستر مورگان (با بازی مایکل سی هال) است که برای بخش جنایی پلیس میامی به عنوان کارشناس تحلیل آثار خون کار می‌کند و در همان‌سان، به صورت مخفی، یک آدم‌کشی زنجیره‌ای نیز می‌باشد و قاتلانی را که از شکاف‌های سیستم قانونی گریخته‌اند، شکار می‌کند.

فصل اول این مجموعه بر اساس رمان دکستر رویاپردازی تاریک اثر جف لیندزی ساخته شده است. جیمز منسون جونیور فیلمنامه تلویزیونی مجموعه را برای این فصل آماده کرد. سایر فصل‌ها به صورت مستقل از کتاب‌های لیندزی توسعه یافتند. برای دانلود فصل نهم سریال دکستر قسمت 1 از لینک زیر استفاده کنید:

دانلود قسمت اول Dexter: New Blood (دکستر: خون جدید)
دانلود سریال دکستر: خون جدید قسمت اول / دانلود قسمت اول سریال (Dexter: New Blood) / دانلود قسمت 1 سریال دکستر فصل نهم

عوامل سریال:

  • محصول : آمریکا
  • ستارگان : Michael C. Hall, Jack Alcott, Julia Jones
  • کارگردان : Clyde Phillips
  • ژانر : اجتماعی، غم‌انگیز، مهیج

دانلود فصل نهم سریال دکستر قسمت 1 با کیفیت 480

 

دانلود سریال دکستر: خون جدید قسمت اول با کیفیت 720

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ دانلود قسمت اول Dexter: New Blood (دکستر: خون جدید) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *