نتیجه و برنده فرمول 1 مکزیک امروز 16 آبان [+جدول امتیازات]

نتیجه و برنده فرمول 1 مکزیک امروز 16 آبان را در این نوشتار بررسی خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا پایان با ما همراه باشید.

گرندپری مکزیک شب گذشته برگزار شد و نهایتا این مکس ورشتپن بود که با عملکردی درخشان قهرمانی را به دست آورد. گرندپری مکزیک از ساعت 20:00 شب گذشته در پیست هرموناس رودریگز در مکزیکوسیتی آغاز شد. مسابقه‌ای که نهایتا با پیروزی صدرنشین جدول کلی پایان یافت. در ادامه با برررسی برنده فرمول یک امروز با ما باشید.

نتیجه و برنده فرمول 1 مکزیک امروز 16 آبان

ورشتپن از همان آغاز شروع خوبی داشت و به همین دلیل توانست به خوبی از رقبای سرشناس خود عبور کند. او 71 دور را در مدت زمان 1:38:39.086 طی کرد. رتبه دوم به لوئیس همیلتون راننده سرشناس مرسدس رسید. او هم عملکرد خوبی داشت و با فاصله 16.555 دوم شد. رتبه سوم نیز به یک مکزیک یعنی سرجیو پرز راننده ردبول رسید.

نتیجه و برنده فرمول 1 مکزیک امروز 16 آبان [+جدول امتیازات]
برنده فرمول یک امروز
البته نباید از تاثیر بوتاس در عملکرد بد مرسدس غافل شویم. در شرایطی که بوتاس و همیلتون در جایگاه اول و دوم و ورشتپن در جایگاه سوم کار را آغاز کردند،‌ شروع بد بوتاس سبب شد تا راننده ردبول از هر دو راننده مرسدس عبور کند.

بوتاس همچنین در ابتدای مسابقه اسپین شد تا در رتبه‌های پایینی به مسابقه ادامه دهد و ضمن تقدیم جایگاه اول به رقیب اصلی همیلتون،‌ از نظر امتیاز تیمی هم نتواند کار خاصی برای مرسدس انجام دهد.

بعد از سوم شدن پرز او مورد استقبال خیل عظیم تماشاگران مکزیکی قرار گرفت. همچنین خانواده پرز نیز در بین تماشاگران بودند.  در رتبه چهارم اما شاهد حضور پیر گسلی بودیم. راننده آلفا تائوری امروز عملکرد بسیار درخشانی داشت. رانندگان فراری یعنی چارلز لکلرک و کارلوس ساینز به ترتیب پنجم و ششم شدند.

حالا در جدول رده بندی کلی فرمول یک 2021 اختلاف مکس ورشتپن و لوئیس همیلتون به 19 امتیاز رسیده است و این نویدبخش یک رقابت تماشایی در بازی‌های پایان فصل است. در ادامه جدول نهایی گرندپری مکزیک را ببینید:

نتیجه و برنده فرمول 1 مکزیک امروز 16 آبان [+جدول امتیازات]
جدول نهایی گرندپری مکزیک 2021 / برنده فرمول یک امروز
این تصویر جدول کامل امتیازی مسابقات فرمول یک 2021 است. ابتدا رده بندی رانندگان و سپس رده بندی تیمی:

نتیجه و برنده فرمول 1 مکزیک امروز 16 آبان [+جدول امتیازات]
جدول رده بندی رانندگان فرمول یک 2021 / جدول امتیازات فرمول یک 2021 / جدول کلی امتیازات فرمول یک 2021
نتیجه و برنده فرمول 1 مکزیک امروز 16 آبان [+جدول امتیازات]
جدول رده بندی تیمی فرمول یک 2021 / جدول امتیازات فرمول یک 2021 / جدول کلی امتیازات فرمول یک 2021
بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ نتیجه و برنده فرمول 1 مکزیک امروز 16 آبان [+جدول امتیازات] چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *