دانلود فرمول یک 2021 مکزیک [خلاصه بازی]

دانلود فرمول یک 2021 مکزیک را در این نوشتار به شما ارائه خواهیم کرد. این مسابقه شب گذشته با قهرمانی مکس ورشتپن راننده سرشناس ردبول پایان یافت.

گرندپری مکزیک شب گذشته برگزار شد و آبستن اتفاقات جذابی بود. از سوم شدن راننده کشور میزبان تا اشتباهات عجیب و غریب بوتاس و نمایش شگفت انگیز ورشتپن. در این نوشتار به خلاصه فرمول یک مکزیک 2021 می‌پردازیم.

دانلود فرمول یک 2021 مکزیک

دانلود فرمول یک 2021 مکزیک [خلاصه بازی]
دانلود خلاصه فرمول یک مکزیک 2021 / خلاصه فرمول 1 مکزیک
ورشتپن از ابتدای کار با آغاز بهتر خود سبت به رانندگان مرسدس پیش افتاد و این برتری را تا پایان حفظ کرد. البته استارت بد بوتاس که مانع از عملکرد خوب دو راننده مرسدس شد شرایطی را پدید آورد تا ورشتپن که کار را از جایگاه سوم آغاز کرد به سادگی از دو راننده مرسدس عبور کند.

البته بوتاس در ادامه نیز اسپین شد تا در رده‌های پایین‌تر کار را ادامه دهد. در مجموع او هم جایگاه اول را به رقیب اصلی همیلتون داد و هم به لحاظ امتیاز تیمی نتوانست کاری برای مرسدس پیش ببرد.

ورشتپن 71 دور را در مدت زمان 1:38:39.086 طی کرد. رتبه دوم به لوئیس همیلتون راننده سرشناس مرسدس رسید. او هم عملکرد خوبی داشت و با فاصله 16.555 دوم شد. رتبه سوم نیز به سرجیو پرز از مکزیک راننده ردبول رسید. کسی که مورد استقبال هواداران مکزیکی و خانواده‌اش قرار گرفت. در ویدیوی زیر خلاصه فرمول یک مکزیک 2021 را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ دانلود فرمول یک 2021 مکزیک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *