خلاصه بازی آث میلان و اینتر میلان 16 آبان 1400 ؛‌ نه سیخ سوخت و نه کباب!

خلاصه بازی آث میلان و اینتر میلان 16 آبان 1400 را با ما ببینید. دو تیم در حساس‌ترین و مهمترین بازی هفته لیگ‌های اروپایی به مصاف هم رفتند. با ما باشید.

توقف ناپولی و شکست رم اوضاع خوبی برای دو تیم میلانی فراهم کرده بود تا هریک با انگیزه‌هایی مضاعف برای برد وارد میدان شوند. برای تماشای خلاصه بازی و گل های آث میلان و اینتر میلان 16 آبان 1400 با ما باشید.

خلاصه بازی آث میلان و اینتر میلان 16 آبان 1400

اینتر بازی امروز را به مراتب بهتر آغاز کرد. در دقیقه 11 بازی هاکان چالهان اوغلو بازیکن فصل پیش میلان که در نقل و انتقالات جناح آبی پوش شهر را برگزید از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را به ثمر رساند.

میلان اما برای پاسخ به این گل تنها 6 دقیه زمان نیاز داشت و روی ارسال از جناح راست،‌ استفان دی ورای مدافع وسط اینتر به اشتباه دروازه سمیر هندانوویچ را باز کرد تا بازی به تسای کشیده شود.

نیمه اول جذاب بازی با پنالتی دقیقه 27 اینتر ادامه داشت. پنالتی که لائوتارو مارتینز زد و تاتاروشانو آن را مهار کرد تا میلان همچنان زنده بماند. نیمه دوم بازی گرچه گل یا موقعیت خاصی نداشت اما به مراتب به نفع میلان بود تا اینتر و اگر میلانی‌ها کمی دقت داشتند می‌توانستند بازی را پیروز شوند. خلاصه بازی و گل های آث میلان و اینتر میلان 16 آبان 1400 را در ویدیوی زیر ببینید:


بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ خلاصه بازی آث میلان و اینتر میلان 16 آبان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *