خلاصه بازی لیورپول وستهام 16 آبان 1400 ؛ این دیوید مویسِ شگفت انگیز!

خلاصه بازی لیورپول وستهام 16 آبان 1400 را با ما ببینید. شاید بعید به نظر می‌رسید که وستهام بتواند برای تیم سرحال کلوپ دردسرساز شود اما چنین شد!

تیم‌های سوم و چهارم لیگ جزیره امروز در شرایطی به مصاف هم رفتند که کمتر کسی تصور می‌کرد لیورپول قرار است جناح بازنده میدان باشد. اما دیوید مویس که با وستهام شگفتی می‌افریند و همین چند وقت پیش با همین تیم سیتی را از جام حذفی کنار زده بود برای پیروزی پا به میدان گذاشته بود. برای خلاصه بازی و گل های لیورپول وستهام 16 آبان 1400 با ما باشید.

خلاصه بازی لیورپول وستهام 16 آبان 1400

لیورپول و وستهام در شرایطی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم به دنبال 3 امتیاز بازی بودند و اینکه بازی 5 گل داشت به معنای حد نهایی تلاش دو تیم است. این وستهام بود که بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 4 به گل رسید. در دقایق پایانی نیمه اول اما ترنت الکساندر آرنولد روی پاس محمد صلاح جواب گل وستهام را داد.

نیمه دوم بازی در شرایط متفاوتی آغاز شد و باز این وستهام بود که کار را بهتر پیگیری کرد. جواب این بازی بهتر گل دقیقه 67 پابلو فورنالس روی پاس جرد باومن بود. ابن زوند ادامه داشت و در دقیقه 74 گل سوم وستهام توسط کورت زوما مدافع میانی این تیم به ثمر رسید.

تلاش شاگردان کلوپ در ادامه نیز نتیجه‌ای در بر نداشت و گل دقایق پایانی دیوک اوریگی نیز دردی دوا نکرد تا لیورپول نیز در این هفته شکست بخورد. خلاصه بازی و گل های لیورپول وستهام 16 آبان 1400 را در ویدیو زیر ببینید:


بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ خلاصه بازی لیورپول وستهام 16 آبان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *