خلاصه بازی ناپولی هلاس ورونا 16 آبان 1400 ؛ اسپالتی همچنان نمی‌بازد!

خلاصه بازی ناپولی هلاس ورونا 16 آبان 1400 را با ما ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته دوازدهم سری آ به مصاف هم رفتند. با ما باشید.

ناپولی لوچانو اسپالتی هنوز قصد باخت ندارد و در کنار میلان استفانو پیولی تنها تیم‌های بدون باخت سری‌ آ است. اسپالتی در طول 12 هفته لیگ جاری 10 بازی را پیروز شده و تنها 1 تساوی مقابل رم ثبت کرده است. این اما دومین تساوی تیم اسپالتی بود. برای خلاصه بازی و گل های ناپولی هلاس ورونا 16 آبان 1400 با ما باشید.

خلاصه بازی ناپولی هلاس ورونا 16 آبان 1400

هلاس ورونا نشان داده که می‌تواند برای تیم‌های بزرگ غافلگیر کننده باشد و گویا ناپولی مقتدر اسپالتی نیز از تیغ تیز ورونا در امان نبود. هلاس ورونا بازی را در استادیوم خانگی ناپولی یعنی دیگو آرماندو مارادونا بهتر شروع کرد و دروازه ناپولی در دقیقه 13 بازی توسط جیووانی سیمئونه باز شد.

پاسخ به گل اما سریع و کوبنده بود و جیووانی دی لورنزو روی پاس فابیان موفق به ثبت گل تساوی در دقیقه 18 بازی شد. بعد از این بازی تا پایان نیمه اول روند آرامی داشت و اتفاق خاصی رخ نداد.

نیمه دوم اما دو سرمربی با تعویض‌هایی کوشیدند تا روند بازی را تغییر دهند که در این مهم موفق نبودند. تنها نکته قابل ذکر بازی در نیمه دوم اخراج دو بازیکن هلاس ورونا تنها 2 دقیقه مانده به پایان بازی بود. خلاصه بازی و گل های ناپولی هلاس ورونا 16 آبان 1400 را در ویدیو زیر ببینید:


بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ خلاصه بازی ناپولی هلاس ورونا 16 آبان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *