خلاصه بازی پورتو سانتاکلارا 16 آبان 1400

خلاصه بازی پورتو سانتاکلارا 16 آبان 1400 را در اسپورتیم ببینید. در دربی ایرانی‌های پرتغال گرچه طارمی مثل همیشه فیکس بود فرصت بازی به محبی نرسید.

دو تیم امروز در شرایطی به مصاف هم رفتند که در 9 تقابل پیشین سهم پورتو 8 پیروزی و سهم سانتاکلارا تنها یک پیروزی بود. اما همین یک پیروزی به آخرین تقابل دو تیم در کمتر از یک ماه پیش و رد چارچوب جام حذفی پرتغال مربوط بود. برای تماشای خلاصه و گل های بازی پورتو سانتاکلارا 16 آبان 1400 با ما باشید.

خلاصه بازی پورتو سانتاکلارا 16 آبان 1400

در بازی امروز به نظر طارمی که در شوک خط خوردن از تیم ملی بود مانند همیشه سرحال نبود اما انگیزه انتقام از شکست پیشین مقابل سانتاکلارا به پورتویی‌ها انگیزه می‌داد. پورتو ابتدا و در دقایق پایانی بازی در نیمه اول توسط سرجی اولیویرا روی پاس اوتاویو به گل رسید تا نیمه اول با این نتیجه پایان یابد.

ابتدای نیمه دوم اما با یک گل زودهنگام برای پورتو همراه بود. جایی که بار دیگر و روی پاس اوتایو، این بار لوئیز دیاز گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در دقیقه 63 بازی نیز آلان بازیکن سانتاکلارا با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

دقیقه 77 بازی نیز لوئیز دیاز موفق شد روی پاس گل مهدی طارمی گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا شب شیرین پورتو کامل باشد. در ادامه و در ویدیوی زیر خلاصه و گل های بازی پورتو و سانتاکلارا 16 آبان 1400 را ببینید:


بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ خلاصه بازی پورتو سانتاکلارا 16 آبان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *