خلاصه بازی اتلتیکو مادرید والنسیا 16 آبان 1400 ؛ غافلگیریِ 5 دقیقه پایانی!

خلاصه بازی اتلتیکو مادرید والنسیا 16 آبان 1400 را با ما ببینید. دو تیم در یکی از دیدارهای حساس و جذاب هفته سیزدهم لالیگا به مصاف هم رفتند. با ما باشید.

در یکی از دیدارهای کلاسیک و جذاب لالیگا امروز و در چارچوب هفته سیزدهم لالیگا در مستایا به مصاف هم رفتند. شاگردان سیمئونه به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتند تا از بحران تساوی‌های پیاپی خارج شوند. برای تماشای خلاصه بازی و گل های اتلتیکو مادرید والنسیا 16 آبان 1400 با ما باشید.

خلاصه بازی اتلتیکو مادرید والنسیا 16 آبان 1400

به نظر خیلی بعید می‌رسید که تیم رده یازدهمی جدول برای مدافع عنوان قهرمانی دردسرساز شود. اما اوضاع به گونه دیگری رقم خورد. ابتدا این اتلتیکو بود که توسط لوئیز سوارز در دقیقه 35 بازی به گل رسید و نیمه اول با نتیجه 1 بر 0 به پایان رسید.

نیمه دوم اما در دقیقه 50 والنسیا جواب گل سوارز را داد. گلی که البته به نام استفان ساویچ مدافع مونته‌نگرویی اتلتیکومادرید ثبت شد. پاسخ اتلتیکو به این گل سریع و سهمناک بود و ابتدا گریزمان در دقیقه 58 و سپس شیمه ورسالیکو در دقیقه 60 دو گل برای تیم سیمئونه به ثمر رساندند.

بازی تا پایان دقیقه نود با همین نتیجه 3 بر 1 ادامه داشت و به نظر تعویض‌های مربی والنسیا تاثیری در روند بازی نداشت. اما 5 دقیقه پایانی بازی یک سورپرایز بزرگ برای سیئونه بود. ابتدا در دقیقه 90+2 و روی ارسال خوب خوزه گایا این هوگو دورو بود که گل دوم والنسیا را به ثمر رساند. تنها 5 دقیقه بعد و در پایان بازی بود که با دیگر همین همکاری منجر به گل سوم والنسیا در دقیقه 90+7 توسط دورو شد. خلاصه بازی و گل های اتلتیکو مادرید والنسیا 16 آبان 1400 را در ویدیوی زیر ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ خلاصه بازی اتلتیکو مادرید والنسیا 16 آبان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *