خلاصه بازی آرسنال واتفورد 16 آبان 1400 ؛ ماه عسل برای رانیری تمام شده!

خلاصه بازی آرسنال واتفورد 16 آبان 1400 را در این مطلب ببینید. دو تیم در یکی از دیدارهای حساس هفته یازدهم لیگ جزیره به مصاف هم رفتند. با ما باشید.

شاگردان آرتتا این روزها روند خوبی در پیش گرفته‌اند و در 5 بازی اخیر خود 3 پیروزی مهم برابر لیدز، لستر و استون ویلا داشته‌اند. از سویی واتفورد که با انگیزه تغییر در روند نتیجه گیری تیم کلودیو رانیری را به استخدام درآورده بعد از برد جذاب مقابل اورتون پا به میدان امارات گذاشت. برای تماشای خلاصه بازی و گل های آرسنال و واتفورد 16 آبان 1400 با ما باشید.

خلاصه بازی آرسنال واتفورد 16 آبان 1400

این آرسنال بود که بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 7 بازی و توسط ساکا به گل رسید گلی که البته توسط VAR مردود اعلام شد. در دقیقه 36 و تحت فشارهای متوالی آرسنال، یک پنالتی به نفع این تیم اعلام شد که اوبامیانگ آن را از دست داد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

حملات آرسنال نهایتا در دقیقه 56 به نتیجه رسید و امیل اسمیت راو گل اول آرسنال را به ثبت رساند. در ادامه روند بازی بیشتر به نفع آرسنال بود و بازی با همین نتیجه به پایان رسید. برای تماشای خلاصه بازی و گل های آرسنال واتفورد 16 آبان 1400 با ما باشید.


بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ خلاصه بازی آرسنال واتفورد 16 آبان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *