خلاصه بازی منچستریونایتد منچسترسیتی 15 آبان ؛ منچستر همچنان آبی است!

خلاصه بازی منچستریونایتد منچسترسیتی 15 آبان را در این نوشتار ببینید. دربی منچستر مهم‌ترین بازی هفته یازدهم لیگ برتر جزیره بود که با برتری آبی پوشان پایان یافت.

منچستریونایتد بحران زده سولشر بعد از شکست سنگین 5 بر 0 مقابل لیورپول در اولترافورد بلافاصله تاتنهام را در ورزشگاه خود 3 بر 0 شکست داد تا امیدها نسبت به من یو کمی بازگردد. اما بازی با من سیتی نشان داد که سولشر عملا به لحاظ فنی ایده خاصی ندارد. برای تماشای خلاصه بازی و گل های منچستریونایتد و منچسترسیتی 15 آبان 1400 با ما باشید.

خلاصه بازی منچستریونایتد منچسترسیتی 15 آبان

بازی با برتری محض منچسترسیتی در دفاع و حمله آغاز شد و تیم سولشر گه گاه تنها با حرکات انفرادی کریس رونالدو خودی نشان می‌داد. در دقیقه 7 بازی بود که من سیتی روی ارسال ژائو کانسلو و اشتباه اریک بایی در دفع توپ به گل اول خود رسید.

در دقایق پایانی بازی در نیمه اول نیز فرصت طلبی برناردو سیلوا روی ارسال ژائو کانسلو و غفلت مگوایر و دخیا منجر به گل دوم من سیتی در دقیقه 45 بازی شد.

در نیمه دوم سولشر دست به تعویض‌هایی زد اما ورود سانچو، راشفورد، تلس و فن دبیک هیچ تغییر خاصی جز حفظ نتیجه در پی نداشت. البته باید بدانید داوید دخیا در این بازی بیش از 10 سیو داشت که حداقل 4 یا 5 مورد آن شانس جدی گلزنی بود و احتمال داشت یک فاجعه دیگر در کمتر از دو هفته در اولترافورد رقم بخورد. در ادامه ویدیو خلاصه بازی و گل های منچستریونایتد و منچسترسیتی 15 آبان 1400 را تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ خلاصه بازی منچستریونایتد منچسترسیتی 15 آبان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *