پخش زنده یوونتوس جنوا 14 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده یوونتوس جنوا 14 آذر را با ما در اسپورتیم ببینید. یوونتوس آلگری بعد از چند هفته ناکامی حالا فرصت دارد روند مثبت دیگری را آغاز کند. با ما باشید.

یوونتوس پرستاره رده هفتمی در فصل جاری سری آ اصلا نتایج قابل قبولی کسب نکرده و حالا پایین‌تر همه مدعیان در رده هفتم کار خود را پی می‌گیرد. بحران عمیق یوونتوس با اخبار مربوط به تخلفات مالی شدیدتر شده و اوضاع بیانکونری اصلا خوب نیست. پخش زنده فوتبال یوونتوس جنوا 14 آذر را از اسپورتیم ببینید.

پخش زنده یوونتوس جنوا 14 آذر

اگرچه عملکرد یووه با آلگری در لیگ قهرمانان نسبتا قابل قبول است اما آن‌ها دو شکست بد مقابل چلسی و سپس آتالانتا در سری آ داشتند و وضعیت خوب ادامه نیافت. البته یووه هفته گذشته سالرنیتانا را شکست داد تا اوضاع کمی آرام‌تر شود و حالا جنوای آندره شوچنکو از رده هجدهم میهمان امروز یوونتوس است.

شروع دوران مربیگری شوا قطعا برایش خاطره خوبی نخواهد بود. از شکست مقابل رم مورینیو، سپس میلان و حالا تقابل با یوونتوس! بی‌تردید نباید انتظار داشت او در این 3 تقابل کار خاصی انجام دهد. دو تیم در 10 سال گذشته 24 بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل ان 17 پیروزی برای یووه و تنها 3 پیروزی برای جنوا بوده است. پخش زنده فوتبال یوونتوس جنوا 14 آذر زا از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی یوونتوس و جنوا 14 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده یوونتوس جنوا 14 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *