پخش زنده یوونتوس مالمو 17 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده یوونتوس مالمو 17 آذر را از اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین بازی‌های گروه H‌ رقابت‌ها از ساعت 21:15 به مصاف هم خواهند رفت. با ما باشید.

اوضاع یوونتوس هرچه در سری آ بحران زده و نامنظم است، در لیگ قهرمانان این تیم با کسب امتیازات لازم توانسته صعود خود به دور بعد را قطعی کند. حالا یووه 12 امتیاز دارد و برای صدرنشینی کار ساده‌تری نسبت به چلسی دارد. آن‌ها در ایتالیا میزبان مالموی 1 امتیازی هستند و چلسی در روسیه میهمان زنیت سرسخت! پخش زنده فوتبال یوونتوس مالمو 17 آذر را با ما ببینید.

پخش زنده یوونتوس مالمو 17 آذر

مالمو با 2 پیروزی و 3 تساوی پا به میدان رقابت امروز خواهد گذاشت و این در شرایطی است که یوونتوس با دو شکست و 2 پیروزی حاضر خواهد شد. آن‌ها هفته پیش در لندن مقابل چلسی با 4 گل تحقیر شدند و بلافاصله بعد از این شکست بعد از 13 سال در زمین خود مقابل آتالانتا شکست خوردند تا اوضاع خیلی جالب نباشد.

دو تیم پیش از این سه بار با هم رویارو شده‌اند که هر سه بار یووه پیروز بوده است. یووه در این 3 تقابل حتی از مالمو گلی دریافت نکرده و به نظر کار بسیار ساده‌ای برای پیروزی دارد. پخش زنده فوتبال یوونتوس مالمو 17 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی یوونتوس و مالمو 17 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده یوونتوس مالمو 17 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *