پخش زنده تراکتور مس رفسنجان 19 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده تراکتور مس رفسنجان 19 آذر را در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته نهم لیگ ایران از ساعت 15 امروز به مصاف هم خواهند رفت.

مس رفسنجان از دیگر شگفتی‌سازان لیگ بیست و یکم فوتبال ایران است که حالا با 14 امتیاز از 8 بازی در رده پنجم لیگ قرار دارد و امروز میزبان تراکتورسازی ثروتمند و پرستاره است. تیمی که کسب تنها 8 امتیاز از 8 بازی پیشین خود در رده دوازدهم لیگ برتر است. برای پخش زنده فوتبال تراکتور مس رفسنجان 19 آذر با ما باشید.

پخش زنده تراکتور مس رفسنجان 19 آذر

سولدو مربی جدید تی‌تی‌ها هنوز فرصت نکرده تراکتور را از وضعیت اسفناک ابتدای لیگ خارج کند. تراکتور حالا با سرمربیگری او در 4 بازی یک پیروزی، دو تساوی و یک شکست به دست آورده است تا همچنان در نیمه پایینی جدول باشد.

مس رفسنجان اما این روزها مانند دیگر تیم کرمانی لیگ عملکرد بسیار خوبی دارد. 4 پیروزی، 2 برد و 2 شکست حاصل عملکرد رفسنجانی‌ها تا اینجای کار است و آن‌ها با 14 امتیاز در رده پنجم هستند. به علاوه آن‌ها در 5 بازی آخر خود شکستی نداشته‌اند و با 3 پیروزی و 2 تساوی وارد زمین خواهند شد. برای پخش زنده فوتبال تراکتور مس رفسنجان 19 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان 19 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده تراکتور مس رفسنجان 19 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *