پخش زنده فولاد نساجی 19 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده فولاد نساجی 19 آذر 1400 را در اسپورتیم ببینید. دو تیم در چارچوب هفته نهم لیگ برتر ایران از ساعت 18 به مصاف هم خواهند رفت. با ما باشید.

فولاد خوزستان که حالا با جواد نکونام در مسیر درستی قرار گرفته و در چند هفته اخیر با جبران مافات توانسته به رده هشتم جدول برسد امروز میزبان نساجی مازندران رده یازدهمی است که عملکرد قابل قبولی داشته است. برای پخش زنده فوتبال فولاد نساجی 19 آذر با ما باشید.

پخش زنده فولاد نساجی 19 آذر

فولاد بعد از چند هفته ناکامی و عدم موفقیت،‌ همکاری با عبدالله ویسی  را پایان داد و رو به سرمربی سابق خود جواد نکونام آورد که بدون تیم مانده بود. نکونام که سال گذشته با فولاد نتایج خوبی گرفت و حتی این تیم‌ را به قهرمانی جام حذفی رسانده بود حال در 5 بازی آخر با فولاد 9 امتیاز کسب کرده است و شکستی نداشته.

نساجی 9 امتیازی اما که لیگ را خوب شروع کرده بود در 5 بازی آخر خود نتایج خیلی خوبی نگرفته است. آن‌ها با دو تساوی مقابل پیکان و استقلال، دو شکست مقابل صنعت نفت و استقلال و تنها یک پیروزی برابر پدیده امروز برابر فولاد صف آرایی می‌کنند. در 6 تقابل پیشین دو تیم، هر یک 3 بار پیروز میدان بوده‌اند. برای پخش زنده فوتبال فولاد نساجی 19 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی فولاد و نساجی 19 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده فولاد نساجی 19 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *