پخش زنده آژاکس فاینورد 28 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده آژاکس فاینورد 28 آذر 1400 را از اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هفدهم اردیویسه هلند از ساعت 17 امروز به مصاف هم می‌روند.

آژاکس قدرتمند در لیگ قهرمانان اروپا در جدول اردیویسه هلند با 36 امتیاز هم امتیاز فاینورد علیرضا جهانبخش در رده دوم جدول و در تعقیب آیندهوون 37 امتیازی است. امسال رقابت سنگینی میان این سه تیم برای قهرمانی وجود دارد و تیم چهارم جدول ویتسه با 29 امتیاز است. برای پخش زنده فوتبال آژاکس فاینورد 28 آذر با ما باشید.

پخش زنده آژاکس فاینورد 28 آذر

امشب علیرضا به مصاف تیمی می‌رود که خاطرات خوبی از گلزنی به آن دارد. جهانبخش که بعد از یک حضور ناکام در برایتون حالا به فوتبال هلند بازگشته امیدوار به تکرار درخشش‌های گذشته است. البته که تا اینجا چیز خاصی از او در پیراهن فاینورد ندیده‌ایم.

آژاکس در 5 بازی آخر خود 4 پیروزی و تنها 1 شکست مقابل آ زد آلکمار تیم سابق علیرضا داشته است و فاینورد با 1 شکست، 1 تساوی و 3 پیروزی وارد میدان مسابقه امروز می‌شود. همچنین در مجموع 24 تقابل پیشین دو تیم آژاکس 16 و فاینورد تنها 3 بار پیروز میدان بوده‌اند.

در 5 بازی آخر دو تیم گرچه آژاکس 4 بار پیروز شده است، اما سنگین‌ترین شکست تاریخ این رقابت و پرگل‌ترین بازی بین دو تیم در تک پیروزی فاینورد و در جریان برتری 6 بر 2 این تیم رقم خورده است. برای پخش زنده فوتبال آژاکس فاینورد 28 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی آژاکس فاینورد 28 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده آژاکس فاینورد 28 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *