ماجرای توهین مداح به وریا غفوری چیست؟ [+فیلم]

ماجرای توهین مداح به وریا غفوری چیست؟ این موضوعی است که از ساعاتی پیش در شبکه‌های اجتماعی ترند شده و مورد سوال بسیاری از کاربران است.

ماجرای توهین مداح به کاپیتان استقلال چیست؟ در چند روز گذشته ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که یک سخنران مذهبی در حال توهین به اهل سنت است و در این میان از کاپیتان استقلال که اهل سنت و کوردتبار است نیز نام می‌برد.

ماجرای توهین مداح به وریا غفوری چیست؟

ماجرای توهین مداح به وریا غفوری چیست؟
توهین مداح به غفوری / توهین مداح به اهل سنت / توهین مداح به کاپیتان استقلال / توهین مداح به بازیکن استقلال

اودر این سخنرانی از عمر به فوتبال، باجو و غفوری می‌رسد و به همه توهین می‌کند. این سخنران می‌گوید:

خداروشکر که عمر اسلام را به رم (ایتالیا) نبرد این فوتبالیست ها روبرتو باجو ، پائولو مالدینی ، پائولو روسی ، چه میدونم فرانچسکو توتی را خدا خیلی دوستشون داشت و بهشون رحم کرد و اِلا میشدند مثل این «وریا غفوری» که عُموی می مُردند ! لعنت الله …

در حالی گفته شده است که نام وریا غفوری به صورت دستکاری شده در ویدیو گذاشته شده اما توهین این شخص به اصحاب تسنن کاملا مشهود است. فیلم توهین مداح به وریا غفوری را در ادامه ببینید:

باشگاه استقلال بعد از انتشار این ویدیو در بیانیه ای اعلام کرد:

متاسفانه تصاویری از سخنان یک شخصی در فضای مجازی منتشر شده که طی آن مشارالیه به آقای «وریا غفوری» کاپیتان و بازیکن تیم فوتبال استقلال ایران توهین نموده است.

باشگاه استقلال ضمن محکوم کردن اینگونه سخنان و رفتار تفرقه افکنانه که در تضاد کامل با رهنمودهای مقام معظم رهبری و قانونی اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد در اسرع وقت اقدام به تنظیم شکوائیه و ثبت شکایت کیفری در مرجع صالح قضایی می نماید و این را وظیفه ذاتی خود در دفاع از کرامت مذاهب و اقدام ایرانی اسلامی می داند

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ ماجرای توهین مداح به وریا غفوری چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *