تیم بعدی جورجینیو واینالدوم ؛ نیوکاسل یا معاوضه با بروزویچ؟

تیم بعدی جورجینیو واینالدوم چه تیمی است؟ با توجه به اوضاعی که هافبک هلندی در پاریس دارد بعید است فصل بعد هم او را با پیراهن پی اس جی ببینیم.

پاری سن ژرمن تابستان امسال موفق شد جورجینیو واینالدوم را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. قرارداد این بازیکن با لیورپول به پایان رسیده بود و مذاکرات برای تمدید این قرارداد نیز به نتیجه نرسید تا او آنفیلد را ترک کند.

این بازیکن هلندی نقشی کلیدی در موفقیت لیورپول در لیگ قهرمانان و لیگ برتر تحت هدایت یورگن کلوپ ایفا کرده بود اما دوران سختی را پس از انتقال به پارک دو پرنس در ابتدای فصل 22-2021 تجربه کرده است. در واقع سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن یعنی مائوریسیو پوچتینو علاقه چندانی به سبک بازی واینالدوم ندارد و این موضوع باعث شده که ستاره هلندی عموما در بازی‌های مهم نیمکت نشین باشد.

تیم بعدی جورجینیو واینالدوم

تیم بعدی جورجینیو واینالدوم ؛ نیوکاسل یا معاوضه با بروزویچ؟

از طرف دیگر به نظر می‌رسد که خود واینالدوم نیز از حضور در تیم فرانسوی اصلا خوشحال نیست و اخیراً هم به این موضوع اعتراف کرده بود. در واقع شرایط به گونه‌ای رقم خورده که جورجینیو واینالدوم حالا خیلی زود به درهای خروج پاری‌سن‌ژرمن نزدیک شده است.

بیشتر بخوانید:

بر اساس گزارشی که نشریه اسپانیایی آاس منتشر کرد واینالدوم از وضعیت خود در پاری سن ژرمن کاملا خسته شده و خواهان جدایی از این تیم است. آاس همچنین شایعات مربوط به علاقه نیوکاسل به جذب این بازیکن را تایید کرده و مدعی شده اصلا بعید نیست هافبک هلندی در ژانویه به لیگ برتر انگلیس بازگردد و برای این تیم به میدان برود.

همچنین در روزهای گذشته خبری مبنی بر احتمال پیوستن او به آرسنال انتشار پیدا کرد و امروز (جمعه) نیز نشریه کالچو مرکاتو ایتالیا مدعی شده که واینالدوم قرار است با مارسلو بروزویچ ستاره کروات اینتر معاوضه شود.

قرارداد بروزویچ نیز ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این هافبک کروات قرارداد خود را با اینتر تمدید می‌کند یا او هم راه جدایی از تیمش را در پیش می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تیم بعدی جورجینیو واینالدوم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *