پخش زنده ایران سوریه 25 آبان [+ ترکیب و ساعت بازی]

پخش زنده ایران سوریه 25 آبان را با ما ببینید. این یکی از حساس‌ترین بازی‌های انتخابی جام جهانی قطر است که ایران در صورت برد صعود خود را قطعی می‌کند.

بعد از یک عملکرد مناسب در 3 بازی اول و 3 پیروزی به ترتیب مقابل سوریه،‌ عراق و امارات، ایران در آزادی و در بازی چهارم خود مقابل کره جنوبی متوقف شد. بازی پنجم مقابل لبنان اما یک بازی با حواشی بسیار بود. جایی که ایران نهایتا با کامبک 5 دقیقه خود در وقت‌های اضافه 2 بر 1 پیروز شد. برای پخش زنده فوتبال ایران و سوریه 25 آبان 1400 با ما باشید.

پخش زنده ایران سوریه 25 آبان

خط خوردن مهدی طارمی و درگیری او با اسکوچیچ سرمربی تیم ملی حواشی زیادی را دامن زده است. موضوعی که با واکنش‌های زیادی در داخل کشور توامان شد. البته اسکوچیچ به جای فکر کردن به جایگزین‌های مهدی طارمی، سیستم بازی ایران را مقابل لبنان تغییر داد. موضوعی که گرچه به سختی اما نهایتا با موفقیت ملی‌پوشان همراه بود.

حالا ملی پوشان باید به مصاف سوریه بروند. تیمی که بازی اول خود در این رقابت‌ها را در آزادی مقابل ایران شکست خورد و حالا با تنها 2 امتیاز حاصل از 2 تساوی مقابل عراق و امارات در قعر جدول جاخوش کرده است. دو تیم پیش از این 5 تقابل داشته‌اند که سوریه هیچگاه پیروز نبوده‌ است و هر 3 بازی آخر را نیز ایران پیروز شده است. برای پخش زنده فوتبال ایران و سوریه 25 آبان 1400 از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی ایران و سوریه 25 آبان با Sky Sports

پخش زنده بازی ایران و سوریه 25 آبان از شبکه سه

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده ایران سوریه 25 آبان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *