پخش زنده میلان لیورپول 16 آذر 1400 [+آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده میلان لیورپول 16 آذر 1400 را در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین بازی‌های گروه B لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 به مصاف هم می‌روند.

همانطور که می‌دانید اوضاع گروه دوم لیگ قهرمانان به حدی آشفته است که میلان در صورت کسب پیروزی در بازی امشب مقابل لیورپول که صعودش قطعی شده است می‌تواند شانس صعود به دور بعد لیگ قهرمانان را داشته باشد! تیمی که تا پایان دور چهارم تنها 1 امتیاز داشت هفته گذشته در واندمتروپولیتانو با شکست دادن اتلتیکو مادرید شانس بزرگی برای صعود پیدا کرده است. پخش زنده فوتبال میلان لیورپول 16 آذر را در اسپورتیم ببینید.

پخش زنده میلان لیورپول 16 آذر 1400

میلان که تا یکی دو هفته پیش در کنار ناپولی تنها تیم بدون باخت 5 لیگ معتبر اروپایی بود حالا در 5 بازی آخر خود دوبار طعم شکست را چشیده است. آن‌ها که با یک بازی جذاب موفق به پیروزی بر اتلتیکو مادرید شدند حالا امیدوارانه به صعود به عنوان تیم دوم می‌اندیشند. البته به شرطی که در بازی همزمان اتلتیکو و پورتو نتیجه تساوی رقم بخورد و آن‌ها بتوانند لیورپول را در ایتالیا شکست دهند.

لیورپول با 5 پیروزی متوالی وارد میدان می‌شود و تقریبا نگرانی خاصی از بابت صعود ندارد. البته بازی رفت دو تیم در آنفیلد بسیار نزدیک بود و میلانی‌ها به ارائه یک بازی پایاپای امیدوارند. پخش زنده فوتبال میلان لیورپول 16 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی میلان و لیورپول 16 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده میلان لیورپول 16 آذر 1400 چیست؟  پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *