پخش زنده سپاهان صنعت نفت 18 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده سپاهان صنعت نفت 18 آذر 1400 را در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین بازی‌های هفته نهم لیگ برتر از ساعت 16 به مصاف هم می‌روند.

تیم جذاب محرم نویدکیا این روزها در کنار آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان 16 امتیازی صدرنشین لیگ برتر است. هر سه تیم امتیاز یکسانی دارند و صرفا بر اساس تفاضل گل در رده‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند. این شاید اولین بار در چند سال اخیر باشد که تیم‌های شهرستانی در رده‌های بالای جدول باشند. برای پخش زنده فوتبال سپاهان صنعت نفت 18 آذر با ما باشید.

پخش زنده سپاهان صنعت نفت 18 آذر

شاگردان علیمنصور در ادامه روند بازی‌های دشوار خود و رقابت با صدرنشینان امروز هم باید به مصاف یک مدعی قدرتمند دیگر بروند. صنعت نفت بعد از شکست مقابل پرسپولیس و تساوی با استقلال،‌ پیکان و گل گهر امروز به مصاف سپاهان می‌رود. آن‌ها در 5 بازی آخر خود یک پیروزی مقابل نساجی نیز کسب کرده‌اند و حالا در رده 13 جدول هستند.

سپاهان پرستاره محرم نویدکیا که بسیار امیدوارکننده آغاز کرده بود اما در هفته‌های اخیر و درواقع بعد از شکست در دربی اصفهان وارد بحران شده است. آن‌ها در 5 بازی آخر خود دو پیروزی مقابل نساجی و فجر، یک تساوی برابر تراکتورسازی و دو شکست برابر ذوب آهن و گل‌گهر سیرجان داشته‌اند. شکست سنگین 4 بر 2 هفته گذشته در سیرجان یکی از بدترین شکست‌های سپاهان در فصول اخیر بوده است. برای پخش زنده فوتبال سپاهان صنعت نفت 18 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی سپاهان صنعت نفت 18 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده سپاهان صنعت نفت 18 آذر چیست؟  پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *