بازیکن خارجی جدید استقلال کیست؟

بعد از عضویت کوین یامگا و البته احتمال قریب به یقین پیوستن ژستد،‌ حالا شایعات درباره بازیکن خارجی جدید استقلال مطرح شده است. اما سومین فرد کیست؟

استقلال در سالیان اخیر شانس خوبی در جذب بازیکنان خارجی داشته است. از مامه بابا تیام تا شیخ دیاباته و حالا کوین یامگا که همگی در ترکیب استقلال به خوبی جا افتادند.

یامگا هفته گذشته و در چارچوب هفته دوم لیگ برتر ایران در فولادشهر اصفهان در اولین بازی خود موفق به ثبت دبل شد و عملکرد بسیار خوبی داشت. فردای آن روز خبرهایی مبنی بر امضای قرارداد مابین رودی ژستد و استقلال منتشر شد. اما از مدت‌ها پیش می دانستیم که استقلال حداقل امسال 3 بازیکن خارجی جلب می‌کند. اما سومین بازیکن خارجی استقلال کیست؟

بازیکن خارجی جدید استقلال

استقلال لیگ بیست و یکم را در شرایطی آغاز کرده که تا به امروز حداقل 12 بازیکن جدید جذب کرده است. از زمان آمدن سید مصطفی آجورلو وضعیت استقلال بالکل متفاوت شد. تمدید سه ساله قرارداد با فرهاد مجیدی اولین خواسته هواداران استقلال بود که توسط مدیرعامل جدید برآورده شد.

با این تمدید فرایند خریدهای پیاپی داخلی و خارجی آغاز شد و تا امروز در میان گزینه‌های خارجی کوین یامگا قطعی شده،‌ رودی ژستد در شرف قطعی شدن است و هنوز دقیقا مشخص نیست سومین بازیکن خارجی استقلال کیست. اما زمزمه‌ها درباره اینکه این بازیکن چه کسی می‌تواند باشد یا اساسا گزینه‌های استقلال برای سومین خرید خارجی چه کسانی هستند؟ جدیدترین گزینه مطرح شده در این باره رودریگو تاباتا، ستاره برزیلی لیگ ستارگان قطر است که سال‌هاست در لیگ قطر از بهترین‌ها به شمار می‌آید.

رودریگو تاباتا کیست ؟

بنابر گزارش سایت السبورت لبنان رودریگو تاباتا ستاره برزیلی الاصل لیگ ستارگان قطر که حالا با تابعیت قطر برای تیم ملی این کشور بازی می‌کند مورد توجه استقلال قرار دارد.

بازیکن خارجی جدید استقلال کیست؟
بازیکنان خارجی استقلال / خریدهای خارجی استقلال / رودریگو تاباتا کیست

تاباتا چندی پیش و با توجه به درخشش و عملکرد خوبش در الریان به صورت قرضی به السد پیوسته است و تا امروز در 43 بازی برای این تیم 27 گل به ثمر رسانده است. نکته مهم درباره تاباتا اینکه با وجود عملکرد خوبی که داشته به خاطر سن نسبتا بالا مبلغ قرارداد سنگینی ندارد و استقلالی‌ها از این بابت نباید نگرانی داشته باشند. البته به نظر می‌رسد همین مسئله سن و سال سبب شده تا فرهاد مجیدی درباره او مردد باشد.

تاباتا متولد 19 نوامبر 1980 در شهر آراساتوبا برزیل است. او سابقه بازی در تیم‌های سانتوس، فازی عینتاب اسپور، بشیکتاش،‌ الریان و السد را دارد و از اوت 2015 با پذیرش تابعیت قطری برای تیم ملی فوتبال این کشور توپ می‌زند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در خصوص بازیکن خارجی جدید استقلال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *