اینستاگرام بازیکنان استقلال ؛‌ پیج رسمی بازیکنان استقلال در اینستاگرام

اینستاگرام بازیکنان استقلال را در این نوشتار به شما ارائه می‌کنیم. بسیاری از طرفداران آبی‌پوشان پایتخت مایلند پیج اینستاگرام رسمی بازیکنان خود را بشناسند.

استفاده ما از اینستاگرام بخش جدایی ناپذیری از زندگی روزمره‌مان شده است. اینستاگرام این سرویس اجتماعی مدیا محور روز به روز محبوبیت بیشتری می‌یابد و افراد بیشتری از آن برای مقصود خود استفاده می‌کنند.

به تناسب عام شدن اینستاگرام و شمار بالای کاربران آن،‌ بسیاری از سلبریتی‌ها و چهره‌های سرشناس سیاسی،‌ فرهنگی و ورزشی در آن فعال هستند و سعی می‌کنند با استفاده از این بستر با طرفداران خود در ارتباط باشند. امروز ما قصد داریم پیج اینستاگرام بازیکنان استقلال را به شما معرفی کنیم.

اینستاگرام بازیکنان استقلال

اینستاگرام بازیکنان محبوب‌تر و معروف‌تر استقلال را شاید بسیاری از هواداران باشگاه بشناسند و دنبال کنند. اما مسئله اساسی که سبب می‌شود افراد به فکر دنبال کردن پیج اینستاگرام بازیکنان استقلال باشند مربوط به بازیکنان تازه وارد و به خصوص بازیکنان خارجی است. پیج اینستاگرام رسمی باشگاه استقلال به آدرس زیر در دسترس است


با توجه به اینکه استقلال امسال در فصل نقل و انتقالات بیش از 12 بازیکن جدید به خدمت گرفته است، آشنایی با پیج اینستاگرام این افراد برای هواداران مهم است. پس در ادامه با بررسی پیج اینستاگرام بازیکنان استقلال ما را همراهی کنید.

اینستاگرام وریا غفوری

کاپیتان محبوب آبی پوشان را در اینستاگرام باید از صفحه‌ای که در زیر می‌بینید دنبال کنید. او در صفحه اینستاگرامی خود برخلاف بسیاری از بازیکنان به انتشار پست‌ها و مطالب شخصی،‌ تصاویری از طبیعت زیبای کردستان و انتشار متونی با زبان زیبای کردی نیز می‌پردازد.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Voria (@voriaghafuri_official)

اینستاگرام آرتور کوین یامگا

جدیدترین و شاید این روزها بهترین بازیکن خارجی استقلال کوین یامگا را در اینستاگرم باید از پیج زیر دنبال کنید. او در همان بازی اول خود با پیراهن آبی‌پوشان دو گل زد تا استقلال مقابل ذوب‌آهن پیروز باشد و حالا تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال شده است.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Arthur Kevin Yamga (@yamga14)

اینستاگرام حسین حسینی

دروازه‌بان اول استقلال که این روزها رقابت سختی با رشید مظاهری دارد را باید از این صفحه دنبال کنید. او در بازی با ذوب‌آهن و از همان دقایق اولیه مصدوم شده از بازی خارج شد.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hossein Hosseini (@hosseini21)

اینستاگرام عارف غلامی

وقتی صحبت از اینستاگرام استقلالی ها باشد حتما باید به عارف غلامی هم اشاره کرد. مدافع محبوب و البته این روزها مصدوم استقلال در اینستاگرام از آدرس زیر فعال است. او معمولا صفحه رسمی خود را به انتشار مطالبی مرتبط با فعالیت‌هایش در باشگاه استقلال اختصاص داده است.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @arefgholamii

اینستاگرام امیر ارسلان مطهری

امیر ارسلان مطهری گزینه ثابت خط حمله استقلال در سالیان اخیر بوده است. کسی که معمولا و در زمان وجود مهاجمان مشهورتر نیمکت نشین بود اما صدایش در نمی‌آمد و زمانی که گزینه‌ای نباشد گزینه فیکس تیم است. او حالا در کنار کوین یامگا می‌تواند ترکیب خطرناکی بسازد. او را در اینستاگرام از پیج زیر دنبال کنید. در ادامه با اینستاگرام استقلالی ها با ما باشید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @amirarsalanmotahari_72

اینستاگرام رشید مظاهری

رشید مظاهری دروازه‌بان دوم استقلال که با حواشی و پیج و خم‌های زیاد در تیم ماندنی شد را از صفحه زیر می‌توانید دنبال کنید. او در جریان بازی با ذوب‌آهن از همان دقایق ابتدایی و به علت مصدومیت حسینی جایگزین او شد. در ادامه با اینستاگرام استقلالی ها ما را همراهی کنید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MARK 12 (@rashid.mazaheri12)

اینستاگرام امین قاسمی نژاد

قاسمی نژاد از همان جمله خریدهای جدید و مهم استقلال است که شاید پیج اینستاگرام او را نشناسید. او که با جنجال‌های زیادی بالاخره موفق به جدایی از پدیده خراسان شد حالا در عضویت استقلال است و او را در اینستاگرام از پیج زیر باید دنبال کنید. در ادامه با اینستاگرام استقلالی ها با ما باشید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @amin_ghaseminezhad65

اینستاگرام سیاوش یزدانی

مهمترین گزینه خط دفاعی استقلال در نبود عارف غلامی، سیاوش یزدانی است که بالاخره به خوبی در ترکیب استقلال جا افتاده و حالا دیگر ستون اصلی تیم مجیدی است. او را در اینستاگرام باید از صفحه زیر دنبال کنید. در ادامه با اینستاگرام استقلالی ها با ما باشید.

اینستاگرام جعفر سلمانی

در فهرست پیج اینستای بازیکنان استقلال نام جعفر سلمانی یک نام تازه وارد است. او که یکی از موثرترین بازیکنان خط میانی استقلال است این روزها از بازیکنان فیکس استقلال است که به خوبی در ترکیب تیم جا افتاده است.

اینستاگرام آرش رضاوند

آرش رضاوند از آن نام‌های مهم در فهرست پیج اینستای بازیکنان استقلال است. او که سال گذشته و در جریان رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان درخشش خاصی با پیراهن استقلال داشت این روزها از محبوب‌ترین‌ها نزد هواداران آبی است. او را در اینستاگرام از پیج زیر دنبال کنید.

اینستاگرام روزبه چشمی

روزبه چشمی بعد از یک فصل نسبتا ناموفق در ام صلال قطر بار دیگر به ایران و استقلال بازگشته است. طرفداران قدیمی باشگاه طبعا او را دنبال می‌کنند ام اگر پیج اینستاگرام او را ندارید باید از این صفحه استفاده کنید. در ادامه با پیج اینستای بازیکنان استقلال با ما باشید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Roozbeh Cheshmi (@roozbeh.cheshmi4)

اینستاگرام محمد دانشگر

دانشگر نیز از استقلالی‌های قدیی و نسبتا محبوب نزد هواداران است. در فهرست پیج اینستای بازیکنان استقلال او را باید از این صفحه دنبال کنید:

اینستاگرام محمد حسین مرادمند

محمد حسین مرادمند که ابتدا به نظر نتوانسته بود به خوبی با جو استقلال همراه شود حالا به اندازه کافی زمان گذرانده و به خوبی در ترکیب تیم جا افتاده و در کنار سیاوش یزدانی بازی‌های درخشانی از خود نشان می‌دهد. او را در اینستاگرام از پیج زیر دنبال کنید و در ادامه با ما در پیج اینستای بازیکنان استقلال همراه باشید.

اینستاگرام آرمان رمضانی

آرمان رمضانی که با جدایی از پرسپولیس و انتقال به استقلال حواشی زیادی را دامن زد،‌ توسط فرهاد مجیدی به خوبی احیا شد و نقش تاثیرگذاری در تیم مجیدی ایفا می‌کند. او را دز اینستاگرام از صفحه زیر دنبال کنید.

اینستاگرام امیرحسین حسین‌زاده

ستاره جوان و موثر استقلال که نمایش‌های چشم نوازی در ترکیب تیم ارائه می‌دهد طبیعتا طرفداران آبی‌های پایتخت را هم به وجد آورده است. حسین‌زاده را از صفحه زیر دنبال کنید.

اینستاگرام زبیر نیک نفس

برای دنبال کردن زبیر نیک نفس خرید جدید استقلال در اینستاگرام از این صفحه استفاده کنید. او از ستارگان و مهمترین مهره‌های فولاد جذاب نکونام بود که با جدایی این سرمربی به استقلال آمده است.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by zebo (@zobeir.n)

اینستاگرام عارف آقاسی

عارف آقاسی هم از جمله جدیدالورودهای استقلال است که از طریق صفحه زیر می‌توانید او را در اینستاگرام دنبال کنید. در ادامه با ما در اینستاگرام بازیکنان استقلال همراه باشید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Aref aghasi (@aref.aghasii)

اینستاگرام محمدرضا آزادی

در اینستاگرام بازیکنان استقلال آخرین نفر را به محمدرضا آزادی اختصاص دادیم. بازیکنی که اخیرا از پانتولیکوس یونان به عضویت استقلال درآمده و انتظار می‌رود در ترکیب آبی‌ها بدرخشد.


بیشتر بخوانید: 

نظر شما در خصوص اینستاگرام بازیکنان استقلال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *