شدت مصدومیت بازیکن ذوب آهن مقابل استقلال مشخص شد

مصدومیت بازیکن ذوب آهن مقابل استقلال در نتیجه برخورد سر به سر سجاد جعفری با کوین یامگا و در دقیقه 20 بازی رخ داد. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

استقلال و ذوب‌اهن اصفهان دیروز در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که استقلال با پیروزی شیرین هفته اول مقابل هوادار امید به کسب سه امتیاز دوم خود داشت و ذوب‌آهن تارتار نیز که در هفته اول در آبادان موفق به شکست صنعت نفت شده بود به 6 امتیازی شدن یا حداقل کسب یک امتیاز در فولادشهر امیدوار بود. آن هم جایی که استقلال بیش از 4 سال بود پیروز نشده بود.

بازی اما از همان ابتدا عجیب آغاز شد. در همان لحظات ابتدایی بازی سید حسین حسینی به دلیل آسیب دیدگی از همراهی تیمش ناتوان شد تا رشید مظاهری تعویض اجباری استقلال باشد. در ادامه اما سر به سر شدن کوین یامگا با سجاد جعفری خرید جدید ذوب‌آهن نیز صحنه دردناکی آفرید. جایی که جعفری به تعویض اجباری تارتار بدل شد و یامگا تا پایان بازی با سر بانداژشده ادامه داد. حالا شدت مصدومیت جعفری مشخص شده است.

شدت مصدومیت بازیکن ذوب آهن مقابل استقلال مشخص شد

سجاد جعفری کاپیتان سابق نفت مسجد سلیمان و یکی از خریدهای مهم تارتار در فصل نقل و انتقالات لیگ ایران بود که در دیدارهای تدارکاتی و بازی هفته اول مقابل صنعت نفت بسیار خوب ظاهر شده بود.

این هافبک میانی که روی تک گل پیروزی بخش عارف رستمی در بازی با صنعت نفت نقش مهمی داشت،‌ حالا در بازی دوم خود شدیدا مصدوم شده است. در دقیقه 20 بازی و با برخورد سر به سر با کوین یامگا، هر دو بازیکن از ناحیه سر شدیدا مصدوم شدند.

شدت مصدومیت بازیکن ذوب آهن مقابل استقلال مشخص شد

با وجود اینکه یامگا تا پایان در بازی ماند اما سجاد جعفری به دلیل شدت مصدومیت از زمین بازی بیرون برده شد و کارش به بیمارستان کشید! او البته بنابر گزارش‌های دریافتی اوضاع جسمانی بهتری دارد و در گفتگویی با رسانه‌ها در این باره گفته:

بالای ابروی سمت چپم حدود پنج سانتی‌متر باز شده و به استخوان رسیده است! خون‌ریزی پیشانی‌ام آنقدر زیاد بود که نتوانستم بازی کنم. متاسفم که نتوانستم تیمم را همراهی کنم و کمک‌حال آقای تارتار باشم.

او ادامه داد:

پس از مصدومیت به بیمارستان مراجعه کردم ولی بخاطر اینکه ناحیه مصدومیتم خیلی باز شده بود و خون‌ریزی شدیدی داشت، عکس نگرفتند و گفتند ابتدا باید بخیه بزنیم و بعد عکس بگیریم.

هافبک ذوب‌آهن با بیان اینکه بالای ابروی من ۳۰ بخیه از زیر و رو خورده است، گفت: الان یک مقدار درد دارم و احتمالا فردا عکس می‌گیرم و امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد تا بتوانم دوباره برای ذوب‌آهن بازی کنم.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در خصوص شدت مصدومیت بازیکن ذوب آهن مقابل استقلال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *