ازدواج حسن یزدانی واقعیت دارد [+ویدیو صحبت‌های هادی عامل]

ازدواج حسن یزدانی واقعیت دارد؟ از چند روز پیش این موضوع در قالب شایعه مطرح شد و بسیاری از کاربران شروع به گمانه‌زنی درباره احتمالات کردند. با ما همراه باشید.

ستاره کشتی آزاد ایران در وزن 86 کیلوگرم که اخیرا در رقابت‌های جهانی اسلو پایتخت نروژ با شکست دادن رقیب اصلی خود دیوید تیلور آمریکایی موفق به کسب مدال طلا شد حالا در آستانه ازدواج است. البته جزئیات زیادی از ازدواج حسن یزدانی منتشر نشده است و بیشتر برخی شایعات و اظهارات هادی عامل گزارشگر محبوب کشتی در این باره وجود دارد.

ازدواج حسن یزدانی واقعیت دارد؟

حسن یزدانی قهرمان کشتی در رقابت‌های جهانی نروژ پیش از اعزام به نروژ به همراه خانواده خود در کرمانشاه به سر می‌برده و بعد از طی مراحل خواستگاری عقد کرده است.

ازدواج حسن یزدانی واقعیت دارد [+ویدیو صحبت‌های هادی عامل]

او در مسابقات جهانی با شکست دادن دیوید تیلور آمریکایی موفق به کسب مدال طلا شد. درباره همسر حسن یزدانی اطلاعات زیادی در میان نیست اما برخی منابع نوشته‌اند او اصالتا اهل کرمانشاه است و کارمند یک شرکت هواپیمایی.

چندی پیش و در یک برنامه زنده تلویزیونی مجری و گزارشگر معروف و باسابقه کشتی یعنی هادی عامل نیز در گفتگویی درباره همسر حسن یزدانی و ازدواج او صحبت‌هایی مطرح کرد که ویدیو آن را در ادامه می‌بینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ازدواچ حسن یزدانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *