توپ طلای فرانس فوتبال 2021 ؛ پایان مهلت رای گیری

توپ طلای فرانس فوتبال 2021 به چه کسی می‌رسد؟‌ امروز و ساعاتی پیش مهلت رای گیری رسما به پایان رسید و از حالا برنده توپ طلای 2021 مشخص است.

مهلت رای گیری توپ طلای 2021 رسما به پایان رسید و در نتیجه در حال حاضر نام برنده توپ طلای امسال مشخص شده است. اما برای اعلام عمومی آن باید فعلا منتظر آغاز مراسم بالون دور 2021 باشیم.

چندی قبل فرانس فوتبال فهرست نامزدهای توپ طلا 2021 شامل 30 بازیکن فعال لیگ‌ها و تیم‌های مختلف را منتشر کرد. بلافاصله با اعلام این فهرست زمان رای دهی به نامزدها مشخص شد.

توپ طلای فرانس فوتبال 2021

با اعلام فهرست رای گیری آغاز شد و حدود 170 روزنامه‌نگار منتخب فرانس فوتبال به مدت دو هفته فرصت داشتند تا نظر نهایی خود را ارائه کنند. ما پیش از این درباره نحوه انتخاب برنده توپ طلا توضیحات مفصلی ارائه داده بودیم و شانس‌های اصلی توپ طلا 2021 را فرد به فرد بررسی کرده بودیم.

امروز رسما مهلت رای‌گیری به پایان رسید و بعد از یک‌سال وقفه در برگزاری مراسم توپ طلا به علت شیوع کرونا،‌ فرانتش فوتبال با برگزاری مراسم 2021 بازگشته است. کنسل شدن مراسم سال گذشته بیش از هرچیز اجحافی بزرگ در حق روبرت لواندوفسکی لهستانی به نظر می‌رسید که ضمن کسب قهرمان بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا،‌ در هر دو تورنمنت آقای گل شده بود و رکورد بیشترین گل یک بازیکن در یک فصل بوندسلیگا که در دست گرد مولر بود را نیز به نام خود ثبت کرده بود.

توپ طلای فرانس فوتبال 2021 ؛ پایان مهلت رای گیری

از لیونل مسی،‌ روبرت لواندوفسکی،‌ جورجینیو و کیلیان امباپه به عنوان شانس‌های اصلی کسب توپ طلا 2021 نام برده می‌شود. در این میان به نظر می‌رسد رقابت اصلی میان لواندوفسکی،‌ مسی و جورجینیو باشد. لواندوفسکی مثل همیشه با گلزنی‌های تمام نشدنی عملکردی خارق‌العاده نشان داده اما سال گذشته موفقیت بین‌المللی خاصی با بایرن نداشت. در عوض جورجینیو خدای افتخارات تیمی در فصل گذشته بود و با کسب لیگ قهرمانان و یورو 2020 سالی ایده‌ال داشت. مسی نیز ضمن آقای گلی با بارسلونا در لالیگا،‌ بالاخره موفق به کسب اولین عنوان ملی خود در کوپا آمریکا 2021 شد تا شانس بالایی برای انتخاب داشته باشد. این مراسم در تاریخ 29 نوامبر مصادف با 8 آذر 1400 برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در خصوص توپ طلای فرانس فوتبال 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *